کدام مدل های BMW در ایران تولید می شوند؟

این روزها در حالی صحبت از تولید محصولات بی ام دبلیو در ایران است که به گفته مدیر فروش و بازاریابی پرشیاخودرو، این موضوع فعلا در حد حرف باقی بوده و نیاز به یک سری زیرساخت ها دارد.
کدام مدل های BMW در ایران تولید می شوند؟

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، پیام صالحی با اشاره به اینکه بازگشت بی ام دبلیو به ایران احتمال دارد با برنامه تولید همراه باشد، می گوید:توجیه اقتصادی تولید بی ام دبلیو در ایران بستگی مستقیم به صادرات دارد. وی با بیان اینکه  اگر بی ام دبلیو بپذیرد بخشی از نیاز بازار صادراتی خود را از طریق ایران تامین کند، آنگاه می توان تولید این محصول را در کشور منطقی و اقتصادی دانست، می افزاید:وقتی قرار باشد بی ام دبلیو از ایران صادر شود، اینن موضوع به معنای افزایش تیراژ است و فکر می کنم بتوان سالانه بین 10 تا 15 هزار دستگاه بی ام دبلیو در ایران تولید کرد.

مدیرفروش و بازاریابی پرشیاخودرو تاکید می کند:اگر قرار به تولید داخل باشد، بین 10 تا 20 درصد کاهش قیمت در محصولات بی ام دبلیو خواهیم داشت. بنابراین با توجه به این کاهش قیمت، انتظار می رود مشتریان بیشتری در ایران توانایی خرید محصولات بی ام دبلیو را داشته باشند.

به گفته صالحی،مدل های سری 3 و 4 و حتی سری 5 و X1 گزینه های ناسبی برای تولید در ایران هستند و احتمالا در بازه قیمتی 250 تا 320 میلیون تومان عرضه خواهند شد. وی ادامه می دهد:بعید می دانم سری 7 در ایران تولید شود، چون بی ام دبلیو به دلیل سیستم پیچیده محصولات سری 7، فعلا قصد خارج کردن این سری از خودروهایش را از آلمان ندارد.   

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید