ملی مس در 3 شاخص رتبه نخست را کسب کرد

شرکت ملی صنایع مس ایران با کسب رتبه اول در شاخص های" فروش "، "بهره وری کل عوامل" و " بازده فروش" در گروه فلزات غیر آهنی و رتبه ششم در "شاخص ارزش افزوده" ، در بین 500 شرکت بزرگ کشور موفق به دریافت لوح تقدیر این همایش شد.

صنعت نویس: به گزارش مس‌پرس، بیست و ششمین همایش شرکت های برتر ایران، صبح امروز 2 بهمن ماه، با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر اقتصاد، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، مقامات اقتصادی و صنعتی کشور، مدیران شرکت‌های برتر ایران، صاحب نظران اقتصادی و صنعتی و اصحاب رسانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، برگزار شد.
در این همایش، ضمن اعلام مهم‌ترین نتایج رتبه‌‎بندی 500 شرکت بزرگ کشور و ارائه گزارشی از وضعیت رشته‌های مختلف کسب و کار، از شرکت‌های پیشروی منتخب بر اساس روند رشد چهارساله اخیر، تقدیر به عمل آمد.
بر اساس گزارش گروه کارشناسی رتبه‌بندی IMI-100و بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از رتبه‌بندی سال 1402، از میان 500 شرکت بزرگ کشور، شرکت ملی صنایع مس ایران، در این همایش، موفق به کسب رتبه ششم از نظر شاخص ارزش افزوده ، رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات غیر آهنی، رتبه اول از نظر بهره وری کل عوامل در گروه فلزات غیر آهنی و رتبه اول از نظر شاخص بازده فروش در گروه فلزات غیر آهنی در بین 500 شرکت بزرگ کشور شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید