خاموشی‌های تهران موردی است

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق تهران بزرگ گفت: در حال حاضر شهر تهران از برقی پایدار برخوردار است و خاموشی های موردی روزهای گذشته به نقص فنی تجهیزات باز می گردد.
به گزارش صنعت نويس، کامبیز ناظران، در خصوص خاموشی های پراکنده شهر تهران در روزهای گذشته گفت: تاکنون خاموشی مسئله سازی در تهران نداشتیم و گزارش ها حاکی از خاموشی پراکنده و موردی است که علت خاموشی ها را می توان در حجم بالای تاسیسات شبکه برق در سطح شهر تهران و نقص فنی آنها جست و جو کرد.
 
وی در ادامه به قطعی برق منطقه جردن و میرداماد در روز گذشته و منطقه ستاری در شب گذشته اشاره و بیان کرد: این خاموشی ها به دلیل مشکلات تجهیزاتی روی داد که با تلاش همکاران به سرعت برطرف شد. 
 
ناظران با اشاره به پشت سر گذاشتن پیک مصرف برق در تابستان جاری بدون خاموشی های برنامه ریزی شده، تصریح کرد: پایداری برق شهر تهران به صورت مستمر در حال پیگیری و کنترل است و در صورت بروز مشکل سریعا برای حل آن اقدام می شود. 
 
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق تهران خاطرنشان کرد: سامانه فوریت برق به شماره 121 به صورت شبانه روزی شکایت و انتقادهای های مشترکین را ضبط و ارجاع می دهد. 
 
ميزان

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید