اختلال تلفنی در ۴ مرکز مخابرات تهران از فردا

ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی جماران، شهید بختیاری، سید الشهداء( ع) و ابوذر برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا (شنبه) مختل می شود.

به گزارش ایرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۲۸، ۲۲۲۹، ۲۲۸۰ تا ۲۲۸۳و ۲۶۱۰ تا ۲۶۱۴ در محدوده مرکزمختل می شود.
در مرکز مخابرات شهید بختیاری با پیش شماره های 5520 تا 5523 در محدوده خیابان های عرب حلوائی، ترانسفو، شهید رجائی، فتح آباداختلال ایجادمی شود.
در مرکز مخابرات سید الشهداء(ع) با پیش شماره های ۵۵۱۳، ۵۵۱۴، ۵۵۷۰ تا ۵۵۷۶، ۵۵۷۸و۵۵۷۹ در محدوده خیابان های رشیدی جهان، بهبودی، تهمتن، کوچه شهید یزدچی اختلال بوجود می آید.
در مرکز مخابرات ابوذر با پیش شمار ه های 6610، 6615، 6619، 6628، 6639، 6660 تا 6669، 6581و 6583 در محدوده بزرگراه فتح، بلوار معلم، شهید سرجانی، بلوار الغدیر به مدت 3 روز با اختلال همراه است.
بر اساس آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال به ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۳ شماره رسید. این رقم تا پایان پارسال ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳ شماره بود.
تلفن های ثابت کشور در بازه زمانی اسفند 1395 تا پایان خردادماه امسال 83 هزار و 690 شماره افزایش داشت.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان خردادماه امسال نیز به ۱۰ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۴۲۳ رسید. این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال ۹ میلیون و ۴۰۸هزار و ۲۳ مشترک بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید