آغاز ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری

ثبت نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از امروز( اول آبان ماه) آغاز می شود.

به گزارش صنعت نویس، طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از امروز(اول آبان ماه) به مدت ۳۰ روز آغاز می شود.

ثبت نام تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می شود و متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه «دفترکل، کد ملی و شماره حساب» درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

طبق تاکید صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود. پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی می شود و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که ۳۰۰هزار فقره است، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.

پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی که در سایت اعلام می شود، انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اعلام می شود. وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پیش از این مبلغ ۱۰میلیون تومان بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید