ورود ۲ فروند هواپیمای دیگر در اسفند

وزیر راه و شهرسازی گفت: دو فروند هواپیمای دیگر در اسفندماه سال جاری به کشور وارد خواهد شد.
ورود ۲ فروند هواپیمای دیگر در اسفند

به گزارش صنعت نویس به نقل از تسنیم، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، از افتتاح پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مسکن، حمل و نقل ریلی، هوایی، آزادراه‌ها و نوسازی ناوگان به مناسبت آغاز دهه‌فجر خبر داد و گفت: 28 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح‌های حمل و نقل ریلی، آزادراه‌ها و نوسازی ناوگان هوایی که دو فروند هواپیمای دیگر نیز در اسفندماه سال جاری به کشور وارد خواهد شد، جزو این طرح‌هاست.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حوزه ریلی چهار خطه کردن مسیر تهران کرج و سه خطه کردن تهران به گرمسار از دیگر پروژه‌های این ایام است، تصریح کرد: در حوزه جاده‌ای نیز در استان‌ها پروژه‌های متعددی افتتاح خواهد شد و 200 کیلومتر پروژه جاده‌ای در خراسان جنوبی به بهره‌برداری خواهد رسید.

آخوندی درباره حضور هیئت فرانسوی و تفاهمات صورت گرفته نیز گفت: عمده پیگیری‌ها با این هیئت مربوط به توافقات قبلی بوده و در زمینه موضوع سرمایه‌گذاری فرانسه به کمک ایران تبادل‌نظر شد.

وی افزود: فراخوانی به منظور ایجاد ترمینال 25 میلیون نفری در فرودگاه امام‌خمینی(ره) از یک ماه گذشته صورت گرفت. کشورهای مختلف شرکت کردند که کار به بهترین پیشنهاد واگذار خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره استیضاح نیز گفت: این مسئله را از مجلس بپرسید.

آخوندی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه کمیسیون عمران مجلس حاضر نشدید؟ گفت: در این زمینه بیانیه داده شده و نیاز نیست مجدد سخن گفته شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید