با حضور مدیرکل پست استان کرمان صورت گرفت

افتتاح دفتر نمایندگی اداره پست در منطقه گل‌گهر

طی مراسمی با حضور مدیر کل پست استان کرمان و چند تن از معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، دفتر نمایندگی پست در منطقه گل‌گهر و در مجاورت سر درب جدید این شرکت افتتاح و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
افتتاح دفتر نمایندگی اداره پست در منطقه گل‌گهر

صنعت نویس: در حاشیه این مراسم مدیر اداری شرکت گل‌گهر با اشاره به روند رو به رشد منطقه گل‌گهر و لزوم ارائه خدمات متناسب برای شاغلان این منطقه، گفت: شرکت گل‌گهر و سایر شرکت‌های منطقه حجم زیادی از مراسلات و حمل و نقل محمولات پستی را به صورت روزانه انجام می دهند که به منظور صرفه جویی مالی و مدیریت زمان و نیروی انسانی و بالا بردن کیفیت خدمات، راه اندازی این باجه پستی در دستور کار قرار گرفت.

مهندس مهدیه صدر ادامه داد: راه اندازی باجه پستی منطقه گل‌گهر می تواند در دسترسی آسان‌تر به خدمات پستی و ارتقاء و توسعه این خدمات، مؤثر واقع شود که این مهم با نظر مثبت مدیرعامل شرکت گل‌گهر و مساعدت و همراهی مدیر کل پست استان کرمان محقق و امروز شاهد آغاز به کار این باجه پستی در منطقه بودیم.

وی هم‌چنین اعلام کرد: در این باجه کلیه خدمات پستی انجام می‌شود و قرار است از ابتدای سال 1403 خدمات مربوط به سیم‌کارت‌های تلفن همراه، صدور شناسنامه و کارت ملی و خدمات دیگر هم ارائه شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید