درخشش گروه گل‌گهر در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI100)

بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران(IMI 100) در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در حالی برگزار شد که نام ۴ شرکت گروه گل‌گهر در لیست صد شرکت برتر ایران به چشم می‌آید.
درخشش گروه گل‌گهر در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI100)

صنعت نویس: شرکت‌ معدنی و صنعتی گل‌گهر، توسعه آهن‌وفولاد گل گهر، جهان‌فولاد سیرجان، سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر، شرکت‌هایی بودند که در این رویداد در بین صد شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش/ درآمد قرار گرفتند.

در این بین *شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر* موفق به کسب "جایگاه دوم در گروه فلزات آهنی" پس از شرکت فولادمبارکه اصفهان و شرکت "توسعه آهن‌وفولاد" در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت "سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر" نیز با ۲۰ رتبه صعود در زمره "شرکت‌های پیشرو" موفق به کسب تندیس و برای اولین بار در لیست صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

همچنین بر طبق گزارش ارائه شده از سازمان مدیریت صنعتی و بر اساس شاخص بالاترین ارزش بازار، "شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر" رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

 لازم به ذکر است این رویداد به صورت سالیانه با راهبری سازمان مدیریت صنعتی و تحت نظر وزارت صمت برگزار می‌گردد. از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش می‌توان تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، شفاف سازی فضای کسب و کار، میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برنامه‌ریزی اقتصادی در کشور اشاره کرد.

با نگاه اجمالی به عملکرد شرکت‌های گروه گل‌گهر در رتبه بندی IMI 100  می‌توان؛ تاثیر مثبت فعالان عرصه صنعت در اقتصاد ایران و ادای دین گروه گل‌گهر در خصوص تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر " مهار تورم و رشد تولید" را به خوبی مشاهده کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید