به مناسبت هفته پاسداشت مقام زن و مادر

آیین تجلیل از بانوان شاغل در منطقه گل‌گهر

آیین تجلیل از بانوان شاغل در منطقه گل‌گهر

صنعت نویس: هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام زن، آئین تجلیل از حدود 400 بانوی شاغل در منطقه گل‌گهر سیرجان، با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین گل‌گهر و مدیرکل بانوان استانداری کرمان، به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برگزار شد.

در این آئین، مهندس ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر،طی سخنانی با بیان اینکه معمولا کار در صنعت و معدن را به نام آقایان می‌شناسند، اما در منطقه گل‌گهر، برخی بخش‌های حساس، مهم و سخت به دست خانم‌ها مدیریت می‌شود، گفت: بانوان شاغل در منطقه گل‌گهر از نمونه‌ترین زنان شاغل در استان کرمان هستند و حضورشان در بخش صنعت و معدن، قطعا برای ما ارزشمند است، اما نباید این موضوع آنها را از رسالت بزرگ مادری و تربیت فرزند که آینده شهر و کشور به دست آنها رقم می‌خورد غافل کند.

همچنین دکتر مریم السادات طباطبایی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان طی سخنانی به ارزش و جایگاه زنان و مادران در پیشگاه خداوند متعال و همچنین در روند توسعه و پیشرفت کشور اشاره و تاکید کرد: در کنار تلاش‌های ارزنده‌ای که در محل کار انجام می‌دهید مراقب سلامتی خود باشید و نگذارید وظیفه مهم مادری و همسری شما کم‌رنگ شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت هفته پاسداشت مقام زن و مادر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حادثه گلزار شهدای کرمان از دیگر برنامه‌های این آیین است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید