سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس، به بهره‌برداری رسید.

صنعت نویس: به‌ گزارش مس‌پرس، مراسم افتتاح سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور دکتر محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از معاونان و مدیران مجتمع در امور آموزش برگزار شد.

مدیر امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع در این مراسم گفت: پروژه «سایت آموزش خطوط هوایی» براساس ارزیابی‌ها و نیازسنجی‌های به‌عمل‌آمده توسط امور آموزش مجتمع مس سرچشمه با همکاری امور برق و نیروگاه‌ها به مساحت 900 مترمربع در محل امور آموزش مجتمع به بهره‌برداری می‌رسد.

مهندس محمدرضا ابراهیم‌نژاد افزود: این سایت آموزشی در جهت افزایش مهارت‌هایی ازجمله فن‌ورزی شبکه هوایی، ارتینگ، کابل خودنگه‌دار، ایمنی در برق، ایمنی در ارتفاع و کاهش هزینه‌های ناشی از فقدان تخصص‌های مربوط ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این قابلیت‌ها و مهارت‌ها که در سایت آموزش خطوط هوایی توسط امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راه‌اندازی شده، علاوه بر این مجتمع، قابل ارائه به دیگر مجتمع‌هاست.

همچنین در حاشیه این برنامه، از فضا و امکانات آموزشی امور آموزش و توسعه شایستگی و همچنین محل برگزاری مسابقات ملی مهارت در این امور بازدید و با برگزیدگان این مسابقات نیز گفت‌وگو شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید