تسلیت جامعه ورزش درپی درگذشت آیت الله هاشمی

مسئولان و جامعه بزرگ ورزش کشور با انتشار پیام های جداگانه ای ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز خستگی ناپذیر، دانشمند ارزنده، عالم عالیقدر و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفتند.

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایرنا «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب و خاندان شریف، همسر عالیقدر، فرزندان، برادران و به همه بستگان داغدار و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

در بخشی از پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان آمده است: ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق اینجانب و کلیه همکارانم در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران شد.
در ادامه این پیام آمده است: نام، یاد و آموزه های آن یار مهربان و دلسوز اسلام، انقلاب و ایران همواره بر تارک کشور و انقلاب اسلامی خواهد درخشید و الگوی وفاداران به آرمان های انقلاب اسلامی به یادگار در قلب ها و ذهن ها خواهد ماند.
کمیته ملی المپیک نیز در پیام تسلیت خود نوشت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شاگرد و یار دیرین امام راحل عظیم الشان (ره)، همراه و همسنگر واقعی و همیشگی مقام معظم رهبری، مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی بودند که عمر پربرکت خویش را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمت گذاری صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و میادین حساس و کلیدی نظام سپری کردند.
همچنین معاونین وزارت ورزش، فدراسیون های ورزشی و جامعه ورزش کشور نیز با صدور پیام های جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید