گمانه زنی ها درباره عرضه محدود آیفون 8

یک گمانه‌زنی جدید نشان می‌دهد که شرکت اپل برای تولید آیفون 8 با کمبود پنل OLED مواجه است و همین موضوع باعث خواهد شد تا آیفون پرچم‎دار جدید اپل به صورت محدود عرضه شود.
گمانه زنی ها درباره عرضه محدود آیفون 8

به گزارش صنعت نویس، در طی چند ماه گذشته، شایعات زیادی پیرامون نسخه جدید گوشی‎های آیفون شرکت اپل منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که آیفون 8، متفاوت‌‏ترین محصول کوپرتینویی‎ها در بازار موبایل خواهد بود. با این وجود، یک گمانه‌زنی جدید نشان می‌دهد که شرکت اپل برای تولید آیفون 8 با کمبود پنل OLED مواجه است و همین موضوع باعث خواهد شد تا آیفون پرچم‎دار جدید اپل به صورت محدود عرضه شود.

شرکت اپل به تعداد مورد نیاز پنل OLED برای گوشی آیفون 8 خود دسترسی ندارد و سامسونگ دیسپلی، موفق به تأمین نیاز اپل برای عرضه اولیه آیفون جدید این شرکت نشده است.

به‎نظر می‌رسد که بازدهی تولید پنل‌های OLED، کمتر از آن مقداری است که شرکت اپل برای عرضه آیفون‎ 8درنظر گرفته بود و همین موضوع باعث خواهد شد تا تنها 3 یا 4 میلیون واحد آیفون 8 برای عرضه به بازار در هنگام معرفی رسمی، آماده باشد. این در حالی است که این تعداد، مدنظر مدیران شرکت اپل نبوده است و کوپرتینویی‎ها به دنبال عرضه تعداد بیشتری آیفون 8 در هنگام معرفی رسمی آن هستند.

شایعات و گمانه‎زنی‌های پیشین، نشان می‎دهد که آیفون 8 به یک نمایشگر بدون حاشیه 5.8 اینچی با پنل OLED مجهز شده است و حسگر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر قرار دارد؛ به عبارت بهتر، حاشیه پایین نمایشگر یا بدنه پشتی به سنسور اثرانگشت اختصاص نیافته است.

آیفون پرچم‏دار جدید اپل از یک دوربین دوتایی با چینش عمودی استفاده می‌کند و علت این چینش، پشتیبانی آیفون 8 از محتوای واقعیت افزوده عنوان شده است. علاوه‎براین، شرکت اپل از جدیدترین تراشه خود یعنی در این گوشی استفاده خواهد کرد که برمبنای لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته است. پیش‌بینی می‎شود که همین تراشه در دو گوشی دیگر اپل یعنی آیفون 7s و آیفون 7s Plus به کار گرفته شود.
منبع:دیجی تایمز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید