پیکر آیت‌الله هاشمی؛ در کنار امام آرام گرفت

پیکر آیت‌الله هاشمی همراه دیرین امام و رهبری در ضریح حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) آرام گرفت.
پیکر آیت‌الله هاشمی؛ در کنار امام آرام گرفت

به گزارش صنعت نویس به نقل از خبرآنلاین، پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در داخل ضریح امام راحل و در کنار پیکر مراد دیرینش به خاک سپرده شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب به طور ناگهانی دچار ایست قلبی شد و پس از ساعتی دار فانی را وداع گفت.

از همان دقایق اولیه مردم در کنار بیمارستان شهدای تجریش و سپس در محله جماران برای عرض تسلیت حاضر شدند. روز گذشته نیز مردم بسیاری به حسینیه جماران رفتند اما امروز حضور مردم برای تشییع پیکر او اوج گرفت.مراسم تشیع و تدوین یار دیرین امام با حضور تعداد زیادی از مردم، مسئولین و خانواده او برگزار شد.

صبح امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز خواندند. همچنین سران سه قوا، جمعی از فرمانده هان ارشد نظامی، نمایندگان مجالس خبرگان رهبری، شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، جمعی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در این مراسم حضور پیدا کردند.

بعد از آن جمع زیادی از مردم این عالم مجاهد، در اجتماعاتی گسترده پیکر آیت‌الله هاشمی را برای سپردن به خانه ی ابدی مشایعت کردند.

فردا صبح(چهارشنبه) مراسم ختم ایشان از سوی رهبر انقلاب در حسینیه جماران برگزار می شد و فردا عصر نیز به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی مراسم ختم دیگری در دانشگاه علوم تحقیقات برای وی برگزار می شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید