پیش بینی فروش 4 میلیون گوشی پیکسل تا پایان سال

شرکت گوگل در هفته جاری از جدیدترین اعضای خانواده گوشی‌های هوشمند خود به نام‌های پیکسل و پیسکل ایکس ال رونمایی کرد. این اولین باری است گوگل تصمیم گرفته اسمارت فون‌های غیر نکسوسی به بازار عرضه کند و تایید کرده است که دیگر هیچ نکسوسی تولید نخواهد کرد. علاوه بر این گوگل مسیر جدیدی را در پیش گرفته است و گوشی‌های پیکسل خود را به قابلیت‌های منحصر به فردی مجهز خواهد کرد که نمی‌توان آنها را در هیچ یک از سایر اسمارت فون‌های اندرویدی یافت.

صنعت نویس: با توجه به تمامی این برنامه ریزی‌ها، گوشی های هوشمند جدید گوگل چقدر مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند؟ مطابق با گزارشی که توسط وب سایت DigiTimes منشتر شده است، انتظار می‌رود که اسمارت فون های جدید پیکسل گوگل عملکرد بسیار قابل قبولی در بازار داشته باشند.

 

مبتنی بر این پیش بینی‌ها، انتظار می‌رود که گوگل بتواند تا پایان سال جاری میلادی حدود 4 میلیون نسخه از گوشی‌های جدیدش را بفروشد. فروش 4 میلیونی رقم بسیار بالایی است به خصوص در زمان در نظر گرفتن اینکه این فروش چه تاثیری بر شرکت اچ تی سی که تولید کننده پیکسل های جدید گوگل است خواهد گذاشت.

 

در هر حال با وجود اینکه Digitimes درباره فروش اسمارت فون های جدید گوگل بسیار خوش بین است، دیدگاه‌های متفاوت دیگری نیز وجود دارد. اسمارت فون‌های جدید گوگل از لحاظ مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری کاملا راضی کننده هستند اما گوگل قیمت‌های نسبتا بالایی را برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است. به این ترتیب این گوشی های جدید یکی از مهم‌ترین نقاط قوت گوشی‌های سری نکسوس که همان قیمت پایین بود را از دست داده‌ند و همین موضوع می‌تواند موجب دلسرد شدن کاربران شود.

 

در هر حال هنوز برای اظهار نظر درباره عملکرد این گوشی‌ها در بازار بسیار زود است زیرا تنها چند روز از رونمایی آنها می گذرد. به این ترتیب باید منتظر بمانیم، به نظر شما میزان استقبال کاربران از گوشی های هوشمند جدید گوگل چقدر خواهد بود؟

تک شات

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید