وعده بنزینی وزیر نفت

وزیر نفت گفت: اکنون 28 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در روز عرضه می شود که اگر فازهای مختلف ستاره خلیج فارس مورد بهره برداری قرار بگیرد این میزان به 65 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

به گزارش صنعت نویس، بیژن زنگنه وزیر نفت در مراسمی که به  مناسبت بزرگداشت روز ملی کیفیت  در مرکز همایش های صدا و سیما، توجه به استاندارد و کیفیت تجهیزات را از الزامات این بخش برشمردوگفت:سلامت مردم و کارکنان، حفظ سرمایه و تداوم انرژی از مقولاتی است که فقط با بهبود کیفیت و توجه به استاندارها میسر می شود.

وی افزود: در مقوله کیفیت و رعایت استاندارها در حوزه فرآورده های تولیدی اقدامات مناسبی انجام شده ولی استاندارهای اجباری گام اول و جز حداقل های کیفیت است.

زنگنه تصریح کرد:تولید بنزین یورو 4 جز اقدامات مناسب  صورت گرفته است  و اکنون به میزان 28 میلیون لیتر در روز عرضه می شود که اگر فازهای مختلف ستاره خلیج فارس مورد بهره برداری قرار بگیرد این میزان به 65 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

وزیر نفت در پایان گفت: همکاری وزارت نفت و سازمان استاندارد ثمر بخش بود و در جهت حفظ و ارتقای کیفیت و فراهم کردن زندگی بهتر برای شهروندان و توسعه تولیدات و تعامل با جهان این همکاری باید ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید