نقدي به خودمان/از امتياز برترين نمايندگي كشور به راحتي گذشتيم

ديروز روابط عمومي ايساكو خبري را منتشر كرد كه يكي از نمايندگي‌هاي اين شركت موفق به كسب رتبه ممتاز كشوري شده است اما به نظر مي‌رسد كه رسانه‌ها به خصوص خودرونويسان به راحتي از كنار آن گذر كردند!

به گزارش خبرنگار صنعت نويس: نمايندگي 3017 فريمان كه صاحب امتياز آن «محمد زحتمکش» است توانسته بالاترين امتياز در ادوار ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را كسب كند.
اين دستاورد از آن جنبه حائز اهميت است كه اين رتبه نه فقط در ميان 800 نمايندگي مجاز ايساكو كه در ميان كل نماينده‌هاي خودروسازان و حتي واردكنندگان خودرو كسب شده است و شايد ديگر چنين دستاوردي نصيب نماينده‌اي از ارايه دهندگان خدمات نشود.

نمايندگي 3017 فريمان توانسته با توجه به ارايه خدمات قابل قبول و برخورد مناسب با مشتريانش موفق به كسب شاخص رضايت مشتري 950 از هزار شود كه نتيجه‌اي بسيار قابل توجه است و علاوه بر كسب رتبه بالا در رضايت مشتريان ، نظام انگيزشي مناسب نيز براي كاركنانش تدارك ديده است. نتيجه اين امر نيز اين است كه نرخ پذيرش خودروهاي در دوران وارانتي اين نمايندگي بيشتر از سايرين است.

لازم به ذكر است، نمایندگی 3017 اولین و تنها نمایندگی در تمام کشور است که بعد از اجرای آیین‌نامه جدید ارزیابی خدمات پس از فروش در طی 5 سال اخیر موفق به کسب رتبه ممتاز شده است.
كسب رتبه ممتاز در كليه نمايندگي‌هاي كشور حاصل يك نظام مديريتي سرآمد است و مي‌تواند الگويي براي سيستم خدمات پس از فروش باشد.

پايگاه خبري صنعت نويس در كنار نقد منصفانه خود از صنعت خودرو بر خود مي‌داند كه هرجا فعاليتي در خور توجه صورت گيرد را نيز به اطلاع مخاطبان خود برساند، هرچند كه هنوز تقدير قابل توجهي از اين مرد زحمتكش نظام خدمات پس از فروش كشور به عمل نيامده است، "صنعت نويس" از مسوليت پذيري اجتماعي و مديريت نظام مند اين نمايندگي تقدير به عمل مي‌آورد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید