مهمترین مشکل صاحبان ایده چیست؟

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید می‌گوید: تامین منابع مالی برای تبدیل طرح‌های نوآورانه به محصول مهمترین چالش پیش روی صاحبان ایده است.
مهمترین مشکل صاحبان ایده چیست؟
به گزارش صنعت نویس، اصغر نورالله‌زاده، اظهار کرد: یکی از چالش‌های مهم صاحبان ایده و دانش در مسیر تبدیل ایده‌های خلاقانه و نوآورانه به محصول و عرضه آن به بازار، مشکل جذب سرمایه و تامین منابع مالی است.
 
وی گفت: کارآفرینان و صاحبان ایده برای تجاری‌سازی ایده‌های خود و تبدیل آن به محصول به جذب سرمایه نیاز دارند و یکی از بهترین راهها در دنیا تامین مالی خرد و انعطاف پذیر است.
 
نوراله‌زاده حمایت مالی از ساماندهی تولید انبوه در قالب کسب‌وکارهای خرد و کوچک را اصلی‌ترین استراتژی صندوق کارآفرینی امید برشمرد و گفت: با حمایت از تولیدات در قالب کارگاه‌های خرد و کوچک و خانگی به دنبال تحقق شعار "هرخانه یک کارخانه و هر روستا یک محصول" هستیم. این طرح در مناطق روستایی به اجرا در می‌آید و با توجه به توانمندی و ظرفیت هر روستا، یک محصول تولید شده و هر خانه نقش یک کارخانه را ایفا می‌کند.
 
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: برای آنکه این ساماندهی را در محیط‌های کوچک انجام دهیم، به تولیدات انبوه به شکل زنجیره‌ای و شبکه‌ای نیاز داریم؛ ما از کسب و کارهای خرد و کوچک و بازار محور حمایت می‌کنیم، بنابراین فرد باید بازار فروش خود را شناسایی کند و مطمئن باشد که محصولی که تولید می‌کند در بازار تقاضا دارد و یک شبکه توزیع قوی برای ارسال و عرضه آن به بازار وجود دارد.
 
وی هدف از ساماندهی تولید در محیطهای کوچک را ایجاد رقابت‌پذیری در قیمت و کیفیت محصولات تولیدی عنوان کرد و گفت: محصولی که در واحدهای خرد و کوچک تولید می‌شود قیمت تمام شده بسیار پایینی دارد و این مساله بر قیمت نهایی کالا تاثیر مستقیمی می‌گذارد.
 
ایسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید