با رفتن نوروززاده از سازمان گسترش

مدیرعامل سایپا ماندنی شد

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حالی تغییر کرد که این جا به جایی به نوعی سبب ماندگار شدن مدیرعامل سایپا نیز شده است.
مدیرعامل سایپا ماندنی شد

به گزارش صنعت نویس،حدودا یک ماه پیش پیش بود که خبر تغییر دو عضو هیات‌مدیره سایپا از سوی برخی رسانه‌ها و سایت خبری شرکت سایپا (سایپانیوز) منتشر و طی آن، رضا نوروززاده (رئیس هیات‌مدیره سایپا) و حسن عموزاده (عضو هیات‌مدیره سایپا) جای خود را به امیرحسین قناتی (رئیس نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت) و محمدعلی سید ابریشمی (معاون وزیر صنعت) دادند.

به دنبال این جابه‌جایی، نوروززاده به عنوان رئیس مجمع سایپا و البته مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،، احکام جدید را امضا نکرد و حتی گفته شد که وی قصد برکناری مهدی جمالی از مدیرعاملی سایپا و انتصاب محمدرضا سروش (مدیرعامل مهر اقتصاد) به جای وی را دارد. به عبارت بهتر، سایپا به نوعی درگیر جنگی مدیریتی شد و برخی از ماندن نوروززاده در سازمان گسترش و رفتن جمالی خبر دادند و برخی دیگر نیز از رفتن نوروززاده و ماندن جمالی. در نهایت اما وزیر صنعت،معدن و تجارت تصمیم به برکناری نوروززاده از مدیرعاملی سازمان گسترش گرفت تا علاوه بر به کرسی نشاندن حرف خود مینی بر تغییر اعضای هیات مدیره سایپا، به نوعی به تداوم مدیرعاملی جمالی در این شرکت نیز حکم بدهد.

در واقع هم اکنون با رفتن نوروززاده از سازمان گسترش، خیال جمالی بابت ماندن در کیلومتر 16 جاده مخصوص راحت شده و وی همچنان سکان هدایت دومین خودروساز بزرگ کشور را در دست خواهد داشت.   

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید