جهرودی:گفتند حالا ببین با تو چه خواهیم کرد

ماجرای تهدید مدیرعامل سایپا از سوی قطعه سازان

در شرایطی که گفته می شود رقم بدهی خودروسازان داخلی به قطعه سازان به مرز 10 هزار میلیارد تومان رسیده، مدیرعامل سایپا می گوید برخی از شرکت های قطعه ساز پول خود را صفر روزه و حتی زودتر دریافت می کرده اند، اما حالا این روند قطع شده است.
ماجرای تهدید مدیرعامل سایپا از سوی قطعه سازان

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، محسن قاسم جهرودی دیروز با حضور در نشست هم اندیشی قطعه سازان، پرده از رازی برداشت که نشان می دهد نگاه یکسانی به قطعه سازان داخلی از سوی شرکت های خودروساز وجود نداشته و برخی بدون دغدغه و تاخیر به پول خود می رسند و برخی دیگر باید ماه ها در انتظار بنشینند.

جهرودی با اشاره به برنامه های سایپا برای پرداخت طلب قطعه سازان، گفت:وقتی به سایپا آمدم، متوجه شدم برخی قطعه سازان حتی زودتر از صفر روز (احتمالا پیش پیش)  پول خود را دریافت می کنند و بنده همان زمان اعلام کردم از این پس باید عدالت در پرداخت رعایت شود. وی افزود:وقتی حرف از عدالت در پرداخت به قطعه سازان زدم، به من پیامک دادند که "حالا ببین با تو چه خواهیم کرد".

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه از موضع خود کوتاه نخواهد آمد، تاکید کرد:تا وقتی من در سایپا هستم، عدالت در پرداخت مطالبات قطعه سازان نیز ادامه خواهد داشت.

اظهارات مدیرعامل سایپا در شرایطی است که مشخص نیست کدام قطعه ساز یا قطعه سازان وی را تهدید کرده اند.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید