معاون فروش ایران خودرو

قیمت 120 میلیونی پژو 2008 کذب است

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو قیمت 120 میلیون تومانی پژو 2008 را تکذیب کرد.
قیمت 120 میلیونی پژو 2008 کذب است

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، پیش فروش پژو 2008 به عنوان اولین خودرو پسابرجامی کشور در شرایطی از پنج شنبه آغاز و امروز نیز ادامه دارد که این محصول تاکنون درگیر حواشی زیادی چه در بخش تولید و چه در فاز مسائل قیمتی شده است.
اصلی ترین حاشیه رخ داده برای پژو 2008 به قیمت آن برمی گردد، چه آنکه گمانه زنی هایی مبنی بر افزایش بیش از 20 میلیون تومانی این محصول مطرح است.
در واقع ازآنجاکه ایران خودرو بر خلاف آیین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت قطعی این محصول را اعلام نکرده، شائبه هایی مبنی بر اینکه 2008 قیمتی برابر با 120 میلیون تومان خواهد داشت، ‌منتشر شده است.
این در شرایطی است که معاون فروش و بازاریابی ایران خودرودر گفت و گو با خبرنگار صنعت نویس تاکید کرد:افزایش قیمت پژو 2008 به 120 میلیون تومان کذب است و این محصول فعلا قرار است با همان قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان عرضه شود.
مصطفی خان کرمی با بیان اینکه قیمت قطعی پژو 2008 در زمان تحویل مشخص خواهد شد، گفت:قیمت پژو 2008 بستگی مستقیم به نرخ ارز دارد، بنابراین این محصول در هر دوره ای از تحویل، با توجه به نوسان ارزی قیمتگذاری خواهد شد.
وی ادامه داد:در حال حاضر پژو 2008 قیمتی برابر با 98 میلیون و 900 هزار تومان دارد و اگر نرخ ارز بالا نرود، این محصول با همین قیمت به دست مشتریان خواهد رسید و در غیر این صورت افزایش قیمت خواهد داشت.
خان کرمی همچنین در مورد ورود شورای رقابت به قیمتگذاری پژو 2008 تاکید کرد:ایران خودرو در راستای شفاف سازی و انجام موارد قانونی، جزئیات قیمتی پژو 2008 را در اختیار شورای رقابت قرار داد،‌با این حال بعید است شورا به قیمت این محصول ورود کند.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

اگر فرمایش شما صحت دارد و بنا به افزایش جهشی قیمت این محصول ندارید که دارید! خوب اقلا قیمتش رو به دلار بفرمایید که ما خودمون بتونیم حساب کنیم . این کار رو که میتونید الان انجام بدید. حالا این هم هیچ . . . اقلا می فرمودید خودروی تولیدی شما کدوم کلاس پژو 2008 هست آخه همون جور که احتمالا مطلع هستید این خودرو با موتور 1200 سه سیلندر دستی تولید میشه با موتور 1600 4 سیلندر اتوماتیک هم تولید میشه حالا مال شما کدومه الله اعلم! فقط لطفا نفرمایید ما کلاس خودرو رو اعلام کردیم این خودرو کلاس 30001 هست که بهم بر میخوره! چون این عدد غیر از درون ذهن مدیران ایران خودرو هیچ جای دیگه ای تعریفی براش بیان نشده و ما هم از تراوشات ذهنی شما عزیزان بی اطلاعیم . به امید روزی که خودرو سازان داخلی دست از سوداگری بردارن و به صنعت گری رو بیارن

افزودن نظر جدید