بروز نقص فنی در خودروهای اوتلندر، لنسر و ASX اعلام شد

فراخوان احتمالی آرین موتور

بروز نقص فنی در سه مدل از محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن سبب شده تا این شرکت آماده فراخوانی گسترده شود، این در شرایطی است که "آرین موتور پویا" نماینده رسمی این شرکت در ایران، هنوز اطلاع رسانی لازم را در این مورد انجام نداده است.
فراخوان احتمالی آرین موتور

به گزارش صنعت نویس، طبق اعلام میتسوبیشی، در مجموع بیش از ۲۳۰ هزار دستگاه از خودروهای میتسوبیشی شامل اوت‌لندر، لنسر و ASX که همگی به بازار ایران نیز عرضه شده اند، فراخوان خواهند شد تا برای رفع عیوب موردنظر روانه نمایندگی های رسمی این شرکت شوند.بر این اساس،بروز نقص فنی در سامانه ترمز پارک خودروهای اوتلندر و ASX، دلیل فراخوان این دو محصول است، به نحوی که امکان دارد خودروهای موردنظر در وضعیت پارک شده، ناگهان به حرکت بیفتند. البته بخشی دیگر از فراخوان مربوطه به نقص فنی در سانروف اوتلندر مربوط می شود و ممکن است سان‌روف در حین حرکت خودرو، جدا شود. از سوی دیگر اما خودرو ASX نیز به دلیل آنکه موتور آن در معرض گرم شدن بیش از حد و خفگی قرار دارد، فراخوان خواهد شد.
این فراخوان ها در شرایطی از سوی میتسوبیشی انجام خواهد شد که به احتمال فراوان بخشی خودروهای دارای نقص فنی، در بازار ایران نیز عرضه شده اند و بنابراین آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی شرکت ژاپنی، باید مقدمات فراخوان این محصولات را فراهم بیاورد. این در شرایطی است که با وجود اعلام رسمی از سوی میتسوبیشی، هنوز آرین موتور اقدامات لازم را در این راستا انجام نداده و بنابراین ممکن است حوادث مالی و جانی گریبان مالکان اوتلندر و لنسر و ASX را در ایران، بگیرد. در این شرایط باید منتظر ماند و دید فراخوان جهانی میتسوبیشی به ایران نیز خواهد رسید و آرین موتور در این مورد دست به کار می شود، یا مانند گذشته، سر مشتریان ایرانی از فراخوان های جهانی بی کلاه خواهد ماند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید