در مراسم افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر پردیس مطرح شد

طلسم مسکن مهر پردیس شکسته شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مشکل زیرساخت در مسکن مهر پردیس نداریم.
طلسم مسکن مهر پردیس شکسته شد

به گزارش صنعت نویس، سعید غفوری صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر پردیس طی سخنانی اظهار داشت: افتتاح امروز از این جنبه که در جنوب بلوار صیاد شیرازی ۲۵۴۲ واحد داریم یعنی ۵۲ بلوک بسیار با اهمیت است و این افتتاح بیشتر بحث زیر ساختی مد نظر ما بوده است و طلسم تحویل واحدهای مسکونی فاز ۵ شکسته شد.

وی افزود: یعنی در این افتتاح بیش از آن که تعداد واحدها اهمیت داشته باشد، زیر ساخت ها مهم است، حدود بیش از ۴۸ هزار متر مربع آسفالت معابر صورت گرفته اهمیت دارد و ۶۵۰ واحد پروژه های مسکن مهر فاز ۵ مورد افتتاح قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: با توجه به هماهنگی و همراهی دستگاه اجرایی شهرستان در فاز ۵ و فاز ۹ قدیم و جدید پیشرفت های خوبی را شاهد هستیم و این حاصل یک کار گروهی جدی است.

وی گفت: ما الان از اوضاع زیرساخت ها نگران نیستیم و بلوک به بلوک می توانیم سر بزنیم و میزان آمادگی واحدها را مشاهده کنیم.

غفوری در خصوص برخی مشکلات تسهیلات بانکی، نیز گفت: امیدواریم مسائل بانک در هفته آینده حل شود به تدریج واحدها به مردم تحویل داده شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ما در حال حاضر در پردیس در تمامی فازها مثل فاز ۸و فاز ۹ قدیم و فاز ۱۱ و الان هم فاز ۵ مهم ترین مسئله فنی آب و برق و گاز را داریم.

غفوری با تاکید بر اینکه دیگر نگران انشعابات مسکن مهر پردیس نیستیم، گفت: از هفته آینده پروسه تحویل واحدهای افتتاح شده امروز پس از فروش اقساطی آغاز می‌شود.

منبع:مهر

افزودن نظر جدید