طراحی محصول برقی ایران خودرو با کمک چینی ها

تب خودروهای برقی در شرایطی خودروسازان بزرگ دنیا را فرا گرفته که غول های جاده مخصوص نیز چراغ خاموش به دنبال تولید این مدل محصولات هستند.
طراحی محصول برقی ایران خودرو با کمک چینی ها

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، بر این اساس و آن طور که یک منبع آگاه می گوید، ایران خودرو اقداماتی را برای طراحی و تولید محصولی برقی در آینده نزدیک، انجام داده است.
به گفته وی، از چند ماه پیش یکی از مدیران میانی ایران خودرو در چین مستقر شده و مشغول پیگیری طراحی و تولید محصولی برقی با کمک یکی از خودروسازان چینی است.
این منبع آگاه تاکید می کند که ایران خودرو می خواهد با کمک شرکت چینی موردنظر، محصولی برقی را طراحی و در آینده نزدیک به تولید برساند.
وی اشاره ای به نام شرکت مذکور نکرد، با این حال ازآنجاکه BYD در حال حاضر فعالیت های زیادی در حوزه خودروهای برقی دارد، احتمالا شریک چینی ایران خودرو برای طراحی محصول برقی اش، همین خودروساز است.
چین از جمله کشورهایی است که برنامه ای گسترده برای توسعه خودروهای برقی دارد و برخی از خودروسازان این کشور طی چند سال گذشته انرژی و سرمایه گذاری زیادی را در این حوزه متمرکز کرده اند.
باید منتظر ماند و دید مشارکت ایران خودرو و چینی ها در عرصه خودروهای برقی چه زمانی به ثمر خواهد نشست و آیا بزرگترین خودروساز ایران می تواند در عرصه برقی ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید