سیگنال غیرمنتظره فدرال رزرو

فدرال رزرو، روز چهارشنبه، نرخ بهره را ثابت نگه داشت، اما بر خلاف انتظار بسیاری، پیش‌بینی کرد که دو افزایش قابل توجه در آینده وجود داشته باشد زیرا تورم همچنان بالاتر از هدف قرار دارد.

صنعت نويس: فدرال رزرو نرخ های بهره را ثابت نگه می‌دارد، اما پیش بینی می‌شود که افزایش غافلگیرکننده‌ای پیش رو باشد.

کمیته بازار آزاد فدرال تعیین نرخ در یک بیانیه که در پایان آخرین نشست دو روزه خود منتشر کرد، گفت: "پایدار نگه داشتن محدوده هدف (نرخ بهره) به کمیته اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتر و پیامدهای آن را ارزیابی کند.

فدرال رزرو، روز چهارشنبه، نرخ بهره را ثابت نگه داشت، اما بر خلاف انتظار بسیاری، پیش‌بینی کرد که دو افزایش قابل توجه در آینده وجود داشته باشد زیرا تورم همچنان بالاتر از هدف قرار دارد.

کمیته بازار آزاد فدرال نرخ معیار خود را در محدوده 5٪ تا 5.25٪ نگه داشت.

این اولین بار در بیش از یک سال گذشته بود که فدرال رزرو تصمیم گرفت نرخ بهره را ثابت نگه دارد، اما بانک مرکزی اعلام کرد که پیش‌بینی کرد که دو افزایش دیگر را در سال جاری پیش‌بینی می‌کند.

«جروم پاول» گفت که تصمیمات آتی نرخ‌ها بر اساس ضوابط نشست اتخاذ خواهد شد و افزود که هنوز تصمیمی در مورد جلسه جولای گرفته نشده است.

دلار کاهش می‌یابد

به گزارش اکوایران، دلار آمریکا کاهش می‌یابد، اما به دلیل ارسال سیگنال افزایش‌های آتی از سوی فِد، از کف یک‌ماهه‌ی خود پایین‌تر نمی‌رود.

پس از اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را ثابت نگه داشت اما همزمان پیام داد که هزینه های استقراض تا پایان دسامبر 50 واحد پایه دیگر افزایش خواهد یافت، دلار آمریکا در روز چهارشنبه کاهش یافت، اما همچنان از پایین ترین رقم چهار هفته گذشته بالاتر است.

شاخص دلار آخرین بار پس از اینکه در اوایل جلسه به پایین‌ترین حد خود در چهار هفته گذشته رسید، با 0.2 درصد کاهش به 103.12 رسید.

یورو با افزایش 0.3 درصدی، آخرین بار با قیمت 1.0822 دلار معامله شد. دلار در برابر ین با 0.4 درصد کاهش به 139.735 رسید.

کاهش ارزش سهام ایالات متحده پس از اعلام فد مبنی بر افزایش‌های آتی در نرخ

به گزارش اکوایران، پس از اینکه فدرال رزرو اعلام کرد نرخ بهره در آینده افزایش خواهد یافت، سهام ایالات متحده افت کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید