ستاره درخشان نمایشگاه خودروی تهران +عکس

مرسدس بنز کلاس سی در تمامی نسل های خود در بازار ایران حضور داشته است و با اینکه خودرویی بسیار محبوب است همیشه مشتریان خود را دارد اما از طرفی مرسدس بنز کلاس سی معمولا با قوای فنی ضعیفی به بازار ایران وارد شده است.
ستاره درخشان نمایشگاه خودروی تهران +عکس

به گزارش صنعت نویس، نمایشگاه خودروی تهران با تمام جذابیتش آغاز شد، از سامورایی های ژاپن گرفته تا چشم بادامی های چینی، از دیار هفتاد و دو ملت هند و حتی از قاره سبزدر این شوکار خودرویی شرکت کردند. و در اولین روز کاری نمایشگاه به رونمایی از محصولات جدید خود برای کشورمان پرداختند.
برآن شدیم که به اختصار محصولات جدید این برندها را معرفی کنیم و اخبار نمایشگاه را در اختیار شما همراهان همیشگی آخرین خبر قرار دهیم:
مرسدس بنز کلاس سی در تمامی نسل های خود در بازار ایران حضور داشته است و با اینکه خودرویی بسیار محبوب است همیشه مشتریان خود را دارد اما از طرفی مرسدس بنز کلاس سی معمولا با قوای فنی ضعیفی به بازار ایران وارد شده است و همین مورد نیز سبب شده کسانی که خواهان خودرویی پر شتاب و قدرتمند باشند نیز نا خودآگاه به سمت بی ام و کشیده شوند.
مرسدس بنز با C200 پا به نمایشگاه خودروی تهران گذاشت، نسل قبلی این خودرو به موتور 1.8 لیتری توربو مجهز بود اما در نسل جدید از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده شده است که به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز است و می تواند 184 اسب بخار قدرت رادر 5500 دور بر دقیقه و 300 نیوتن متر گشتاور را در 1200 تا 4000 دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور با استفاده از یک گیربکس جدید 9 دنده به چرخ های عقب انتقال ئیدا می کند و می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر 7.8 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان بیاورد.

مرسدس C200 در عین قدرتمند بودن خودروی کم مصرفی نیز است و در هر صد کیلومتر تنها 6.6 لیتر سوخت را در سیکل ترکیبی مصرف می کند.

منبع:آخرین خبر

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید