با ابلاغ بخشنامه ای جدید به نمایندگی ها

سایپا قیمت محصولاتش را افزایش داد

در حالی که گروه خودروسازی سایپا بخشنامه چند روز پیش خود را مبنی بر افزایش قیمت محصولاتش، به توصیه نهادهای نظارتی لغو کرده بود، بار دیگر قیمت ها را افزایش داد.
سایپا قیمت محصولاتش را افزایش داد

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، هفته گذشته بود که اعلام شد گروه خودروسازی سایپا قیمت محصولات مربوط به زیرمجموعه خود (پارس خودرو) را بین دو میلیون و 700 تا شش میلیون و 600 هزار تومان افزایش داده است. با این حال، در کمتر از 24 ساعت، بخشنامه مربوطه لغو و سایپایی ها اعلام کردند قیمت ها به حالت قبل باز گشته است.
این در حالی است که گروه خودروسازی سایپا ساعتی پیش در بخشنامه ای جدید، علاوه برافزایش قیمت محصولات پارس خودرو، قیمت خودروهای خود را نیز بالا برد. بر این اساس، طبق بخشنامه ابلاغی به نمایندگی ها، قیمت پارس تندر با افزایشی دو میلیون و 760 هزار تومانی، به 44 میلیون و 160 هزار تومان رسید. همچنین ساندرو دنده اتومات نیز که چهار میلیون و 700 هزار تومان گران شده، از این پس قیمتی برابر با 54 میلیون و 600 هزار تومان در نمایندگی های پارس خودرو دارد. قیمت مدل استپ وی این خودرو نیز با جهشی چهار میلیون و 500 هزار تومانی به 61 میلیون تومان افزایش یافته است.
بنابر اعلام پارس خودرو، تمام مدل های برلیانس نیز افزایش قیمت را تجربه کرده اند و در این بین، مدل کراس این محصول جهشی پنج میلیون و 800 هزار تومانی را تجربه کرد و بنابراین از این پس مشتریان باید این خودرو چینی را با قیمت 67 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنند. در نهایت اما وانت پیکاپ ریچ نیز که بیشترین افزایش قیمت را داشته، با قیمت 76 میلیون و 400 هزار تومان عرضه می شود. با این حساب، این خودرو چینی شش میلیون و 600 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.
در بین دیگر محصولات گروه خودروسازی سایپا، سراتو نیز در تمام مدل های خود افزایش قیمت را تجربه کرده است، به نحوی که مدل اتوماتیک آپشنال 2000 سی سی آن با جهشی 9 میلیون تومانی، حالا بیش از 113 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین چانگان اتومات هم با افزایش قیمتی حدودا شش میلیون تومانی، در حال حاضر قیمتی حدود 75 میلیون تومان در نمایندگی ها دارد. از سوی دیگر، آریو اتومات نیز با جهشی حدودا 5 میلیون تومانی، از این پس با قیمتی حدود 63 میلیون تومان به فروش می رسد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید