سايت فروش سايپا از دسترس خارج شد

پيش فروش رنو ساندرو سايپا از صبح امروز برقرار شد و اكنون سايت فروش اينترنتي اين شركت هيچ محصولي براي نمايش به مشتريان نشان نمي‌دهد.
سايت فروش سايپا از دسترس خارج شد

به گزارش خبرنگار صنعت نويس، از ساعت 11 امروز پيش فروش دو مدل ساندرو استپ وي اتوماتيك و معمولي هر كدام با پيش فروش هاي به ترتيب 27 و 24 ميليون تومان براي تحويل در ما‌ه‌هاي آذر و دي به معرض فروش گذاشته شد. آنچه كه تا ساعاتي پيش قابل مشاهده بود، اين بود كه ظرفيت پيش فروش در نظر گرفته شده براي مدل اتوماتيك 50درصد باقي‌مانده بود ولي در لحظه مخابره اين خبر و احتمالا به دليل مراجعه زياد اين اتفاق رخ داده است.
هم اكنون رنو ساندرو استپ وي اختلافي بيش از 10 ميليون در بازار دارد و همين نكته علت زياد تقاضا براي اين خودرو و البته سوداگري در بازار اين محصول پرطفدار رنو است.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

من دیروز به طور کامل از ساعت 11 صبح تا 12 شب مشغول خرید اینترنتی رنو ساندرو استپ وی بودم اما موفق نشدم این در حالی است که از هر که پرسیدم او هم موفق نشده بود ثبت نام کند ، حال سوال این است که پس این تعدادی که فروش رفت را چه کسانی خریدند ؟ من در جاهای مختلف و با سرعتهای مختلف اینترنت ، امتحان کردم اما نشد پس چه کسانی و با چه سرعت اینترنت موفق به ثبت نام شدند و آیا این روش درستی بود ؟

افزودن نظر جدید