ساز ناکوک سهمیه بندی بنزین برای افراد خانوار

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اینکه دولت را مکلف کنیم نسبت به تعیین سهمیه برای افراد هر خانوار به میزان ۲۰ لیتر در ماه اقدام کند و این سهمیه به همه سرپرست‌های خانوار فارغ از اینکه خودرو داشته باشد یا نداشته باشد، اختصاص داده شود کارشناسی شده نیست.
ساز ناکوک سهمیه بندی بنزین برای افراد خانوار

به گزارش صنعت نویس، احمد صفری درباره پیشنهاد جدید مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر احیای مجدد سهمیه بندی بنزین با اختصاص سهمیه به هر خانوار اظهار داشت: این پیشنهاد کار‌شناسی شده نیست و نمایندگان مجلس باید بیشتر روی آن مطالعه داشته باشند.

وی افزود: کمیسیون انرژی قبلا با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرده و اعلام کرده که به صلاح مردم و نظام نیست و در رابطه با این پیشنهاد نیز قطعا نظر مثبتی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه روز ۸ بهمن ماه موضوع حتما مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و پیگیر این مسئله خواهیم بود.

وی ادامه داد : اینکه دولت را مکلف کنیم نسبت به تعیین سهمیه برای افراد هر خانوار به میزان ۲۰ لیتر در ماه اقدام کند و این سهمیه به همه سرپرست‌های خانوار فارغ از اینکه خودرو داشته باشد یا نداشته باشد، اختصاص داده شود کارشناسی شده نیست.

منبع:ایلنا

افزودن نظر جدید