رونمایی از محصولات ماهیندرا در ایران+تصاویر

پراوین شاه مشاور ارشد گروه ماهیندرا در مراسم رونمایی از سه محصول این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران گفت:همکاری های اقتصادی بین دو کشور ایران و هند طی 2 دهه گذشته همواره رو به رشد بوده و حجم معاملات تجاری بین دو کشور از مرز 9 میلیارد یورو در سال 2016 عبور کرده است. وی افزود:همچنین این انتظار می رود تا با بازگشایی بندر چابهار فرصت های سرمایه گذاری دو کشور روز به روز افزایش یابد.
رونمایی از محصولات ماهیندرا در ایران+تصاویر

پراوین با بیان اینکه ماهیندرا در بیش از 100 کشور حضور داشته و با دارا بودن بیش از 200 هزار پرسنل در سراسر جهان دارد، تاکید کرد: ما در20 زمینه صنعتی مکمل اقتصاد های مدرن، موفق به کسب درآمدی بالغ بر19 بیلیون دلارشده ایم به طوریکه 50 درصد در آمد ذکر شده حاصل از فعالیت های ما در خارج از خاک هند است.
وی ادامه داد:با وجود اهدافی جهانی و رو به صعود، سهام شرکت های نامداری نظیر شرکت مهندسی طراحی پینین فارینای ایتالیا، شرکت کره ای سانگ یانگموتور، شرکت تولیدی ماشین الات کشاورزی میتسوبیشی پراوین گفت:آگریکالچرو شرکت تجهیزات کشاورزی هیسارلار و ارکانت ترکیه نیز توسط گروه ماهیندرا خریداری شده است.
وی افزود:ما بالاترین رتبه فروش محصولات تراکتور دردنیا را با حضور در بازارهای بزرگ جهانی از جمله ژاپن، ترکیه، چین و آمریکا را داریم و در زمینه خودروسازی نیز با داشتن 30 درصد از سهم بازار محصولات شاسی بلند هند و 65 درصد خودروهای تجاری سبک شامل وانت، رتبه های اول بازار را کسب کرده ایم؛ همچنین آمار فروش سالیانه ماهیندرا در هند حدود 500000 دستگاه خودرو اعم از سواری و سنگین (تا 40 تن) است.
پراوین افزود:در بازار های صادراتی، ماهیندرا سالانه 40000 دستگاه در بازارهایی نظیر آفریقای جنوبی، جنوب آسیا، تونس، استرالیا، نیوزیلند، ایتالیا، آمریکای لاتین شامل شیلی و پرو، فیلیپین و تایوان به فروش می رساند.
مشاور ماهیندرا همچنین ادامه داد:گروه ماهیندرا همچنین به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه تولیدانواع خودروهای برقی شامل سواری وتجاری سبک در هند شناخته می شود.
وی اما در مورد برنامه ماهیندرا در ایران گفت:بازار ایران برای ما بازار استراتژیکی است و از آنجایی که این بازار به دنبال خودروهایی با دوام و مقرون به صرفه است این فرصتی مناسب برای ماست تا محصولات با کیفیت خود را معرفی کنیم.
پراوین تاکید کرد:ما در این فرصت اخرین نسخه از محصولات خود شاملXUV500 بنزینی با گیر بکس اتوماتیک و برترین تکنولوژی ها و امکانات رفاهی و مشخصات فنی متناسب با هر نوع از جاده ها، KUV100 بنزینی با طراحی کم نظیر و جسورانه یک Compact SUV و نسل جدید وانت های دیزلی توربو شارژ با گیربکس دستی 6 دنده ای و قابلیت بکسل 2.5 تنی را رونمایی می کنیم.
او گفت:ما مفتخریم که با شرکت توسعه صنایع تولیدی عظیم خودرو در ایران همکاری بلند مدت خود را آغاز کرده ایم و محصولاتی را عرضه می کنیم که مطابق بااستاندارد ها و مقررات این کشور هستند. به گفته وی، فروش محصولات ماهیندرا در ایران از ژوییه 2018 به بعد آغاز خواهد شد و ما همواره با شرکت عظیم خودرو در تلاش جهت آغاز تولید این محصولات با عمق ساخت داخل بالا در ایران هستیم.
پراوین تاکید کرد:شرکت ماهیندرا خود را موظف به ارایه خدمات پس از فروش و آموزش های لازم مطابق با استاندارد های بین المللی می داند و از همین رو مهندسین ما همواره در کنار تیم عظیم خودرو در جهت ارتقای زیرساخت های لازم، تجهیزات، آموزش، قطعات یدکی و ... همکاری و نظارت خواهند کرد؛ این همکاری ها از طریق آموزش پرسنل فروش و مجهز نمودن مراکز به امکانات مورد نیازجهت رضایتمندی مشتریان ایرانی ما خواهد بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید