رفتار عجیب عظیم خودرو با مشتریان

در روزهایی که واردات خودرو ممنوع است، شرکت های عرضه کننده خودروهای خارجی، رفتاری عجیب را با مشتریان در پیش گرفته و آنها را دچار سرگردانی کرده اند.
رفتار عجیب عظیم خودرو با مشتریان

به گزارش صنعت نویس، یک نمونه از این برخوردهای عجیب با مشتریان، توسط شرکت عظیم خودرو صورت گرفته است. به گفته یکی از مشتریان این شرکت، عظیم خودرو قرار بوده چهار ماه پیش خودرو ثبت نامی وی را که یک دستگاه هیوندایی سانتافه است، تحویل دهد، با این حال خودرو موردنظر هنوز تامین و تحویل نشده است.

این مشتری عظیم خودرو می گوید:چند هفته پیش از ما خواستند به شرکت مراجعه کنیم تا تکلیف خودروهای ثبت نامی مشخص شود. وی می افزاید:بنده گمان می کردم هدف از دعوت به شرکت، عذرخواهی بابت تاخیر و اعلام زمان جدید برای تحویل خودرو است، اما داستان چیز دیگری بود. این مشتری عظیم خودرو ادامه می دهد:به بنده اعلام کردند در حال حاضر سانتافه برای تحویل وجود ندارد و بنابراین سه راه را پیش پای من گذاشتند؛ اول اینکه اصل پولم را دریافت کنم و سود آن بعدا پرداخت شود؛ دوم اینکه یک حواله سانتافه را تهیه کنم تا توسط شرکت خریداری شده و آنها بعد از برداشتن سود خود، آن را به بنده تحویل دهند و در نهایت سومین راه هم این بود که فعلا منتظر بمانم تا شاید در آینده، خودرو را تحویل بگیرم.

وی با گلایه از رفتار عظیم خودرو،تاکید می کند:آن زمان که 190 میلیون تومان برای خرید سانتافه به عظیم خودرو پرداخت کردم، قیمت بازار آن 230 میلیون تومان بود و اگر این خودرو را از بازار آزاد خریداری می کردم، حالا کلی سود نیز نصیب بنده شده بود، اما حالا این همه مدت سرمایه ام بلوکه بوده و خودرویی نیز دریافت نکرده ام.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید