رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران کاسپین

رسیدگی سریع به وضعیت سپرده گذاران موسسه کاسپین از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

به گزارش ایسنا، متن تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی که از سوی رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

محمدرضا امیر حسنخانی نماینده مردم فردوس و طبس، فلاحتی نماینده قائنات و عبادی نماینده بیرجند به وزیر کشور درخصوص اظهارات وی مبنی بر کمترین میزان مشارکت از سوی استان خراسان جنوبی در انتخابات مبنی بر اینکه استان به لحاظ مشارکت رتبه سوم کشوری را داراست چطور اعلام کردید کمترین مشارکت را دارد.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر راه؛ کاهش سهمیه سوخت کامیون‌ها در سیستان و به وزیر کشور: اعتراض شدید تعداد زیادی از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به برگزاری انتخابات در سیستان

صدیف بدری و محمد فیضی نمایندگان اردبیل به وزارت صنعت و جهاد کشاورزی: کنترل و کاهش قیمت اقلام ضروری و مایحتاج مردم در آستانه ماه مبارک رمضان بویژه قیمت گوشت و مرغ که اخیرا به صورت قابل توجه افزایش داشته است.

محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیر اقتصاد: عدم نظارت جدی بانک‌ها بر موسسات مالی و اعتباری، نگرانی سپرده گذارانی که در موسسه آرمان توسعه سپرده‌گذاری کرده‌اند بویژه سپرده گذاران الیگودرز هر چه زودتر رفع شود.

ضیاء الله اعزازی نماینده بناب به وزیر جهاد کشاورزی: عدم اجرای پروژه ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی بناب

فرهاد فلاحتی نماینده قائنات و زیرکوه به وزیر صنعت: بی‌توجهی به پروژه فولاد قائنات متاسفانه بیش از ۷ ماه است که پروژه کاملا خوابیده و هیچ همتی مبنی بر راه اندازی این کارخانه وجود ندارد؛ در حالی که قبلا می‌گفتند پروژه اعتبار ندارد و اکنون با وجود اعتبار باز هم همان رخوت و سکون برقرار است. مگر قرار نیست برای اشتغال جوانان کاری انجام شود؟

سمیه محمودی نماینده شهرضا به وزیر آموزش و پرورش؛ ابلاغ دستورالعمل و بخشنامه در اسرع وقت جهت وحدت رویه در ثبت نام اخذ مبلغ از دانش آموزان در مدارس دولتی.

محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان به وزیر راه؛ وضعیت جاده بوکان، - میاندوآب و فوت چهار نفر از ساکنین روستای داشبند طی روز گذشته

عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر کشور: رسیدگی به شکایات کاندیداهای شورای شهر بروجرد و مقابله و برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی

محمد عزیزی نماینده ابهر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: رسیدگی سریع به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه کاسپین

علی محمد شاعری نماینده بهشهر به وزیر جهاد کشاورزی: عدم پرداخت مطالبات گندمکاران

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید