رسم جدید رونمایی از خودروها/همین الان یهویی

ایران خودرویی ها در حالی صبح امروز در حضور حسن روحانی رییس جمهوری، از اولین محصول مشترک خود با پژو رونمایی کردند که این مراسم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد تا پرسش های زیادی درباره خودرو موردنظر و همچنین روند اجرای قرارداد پژو، بی پاسخ بماند.
رسم جدید رونمایی از خودروها/همین الان یهویی

به گزارش خبرنگار صنعت نویس،پژو 2008 اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو به شمار می رود که با رونمایی آن توسط رییس جمهور، تا چندی دیگر روانه بازار خواهد شد. اما این اتفاق مهم که از همکاری دوباره ایران خودرو و پژو پس از چهار سال جدایی حکایت دارد و یکی از دستاوردهای توافق هسته ای و برجام به شمار می رود، بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

این در شرایطی است که عدم حضور رسانه ها در مراسم رونمایی از پژو 2008، سبب بی پاسخ ماندن پرسش های زیادی در مورد این محصول از جمله قیمتگذاری، داخلی سازی، آپشن ها و امکانات و همچنین چگونگی پیشبرد قرارداد پژو شده است. ازآنجاکه مشتریان بسیاری در انتظار ورود 2008 و سایر خودروهای پسابرجامی به بازار هستند، رونمایی آنها بدون حضور رسانه ها و به اصطلاح یهویی، مطلوب مردم نیز نخواهد بود.

به نظر می رسد اگر ایران خودرویی ها امکان حضور رسانه ها را در مراسم رونمایی از پژو 2008 فراهم می آوردند، این موضوع هم به نفع مشتریان بود و هم به سود آبی های جاده مخصوص، چه آنکه بعد خبری و رسانه ای آن بیشتر از آنچه هم اکنون هست، می شد.

در این شرایط بهتر است ایران خودرو علاوه بر برگزاری نشستی خبری برای اعلام جزئیات محصول جدید و مشترکش با پژو، از این رسم تازه و نامیمون خود یعنی "رونمایی های یکباره و ناگهانی و بدون حضور رسانه ها" دوری کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید