"دلار" از "یورو" پیش گرفت!

در حالیکه بازار طلا و سکه با شیب ملایم روند نزولی در پیش گرفته بود، نرخ فروش دلار در سامانه سنا از یورو پیشی گرفت.
"دلار" از "یورو" پیش گرفت!

به گزارش صنعت نویس به نقل از  شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران؛ سکه امامی تا لحظه تنظیم این خبر با کاهش 12هزار تومانی به 3 میلیون و 788 هزار تومان رسید اما سکه بهار آزادی با رشد 40 هزار تومانی، 3 میلیون و 441 هزار تومان قیمت خورد. سایر انواع سکه تغییری نداشتند و نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب بر قیمت یک میلیون و 760 هزار تومان، 890 هزار تومان و 500 هزار تومان پافشاری کردند.

طلای 18 عزار هم 2 هزار و 420 تومان ارزان‌تر شد و به 290 هزار و 660 تومان رسید.

بر اساس آمار سامانه سنا که نرخ های اعلام شده در آن بیانگر میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز توسط صرافی های مجاز کل کشور است، هر دلار آمریکا با ۱۸۶ تومان افزایش ۹ هزار و ۷۰۴ تومان معامله شد و از یورو پیشی گرفت. بدین ترتیب هر یورو با ۲۶ تومان کاهش ۹ هزار و ۳۵۳ تومان و هر پوند نیز با یک هزار و ۳۷۸ تومان افزایش ۱۳ هزار و ۴۰۴ تومان به فروش رفت.

شنیده ها از کف بازار هم از معامله دلار با نرخ 10300 تومان تا 10400 تومان حکایت دارد و شواهد نشان می دهد که نرخ درج شده در تابلوی صرافی‌ها تفاوت چندانی با بازار دلالان ندارد. صرافان همچنین یورو را با قیمت 12 هزار تومان می‌خرند. در سوی دیگر بازار، نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر امام در محدوده ۳ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان و ۳ میلیون و نهصد هزار تومان خریدوفروش می شود.

 

AndroidOnlineNewsImage_4.png

منبع:ایبنا

افزودن نظر جدید