امکانی که از سوی هایپرتایر فراهم شد

خرید و نصب آنلاین تایر خودرو

مدیرعامل یک شرکت که برای نخستین بار اقدام به برقراری وب سایت ارائه دهنده خدمات خرید و نصب تایر خودرو در کشور کرده از توسعه واحدهای " نصب تایر در محل" در سراسر تهران خبر داد.
 خرید و نصب آنلاین تایر خودرو

ساسان فرقدین مدیرعامل هایپر تایر گفت: مدتها بود لزوم اتفاقات جدید در بازار تایر خودرو احساس می شد و در همین راستا از این پس خریداران با مراجعه به وب سایت هایپر تایر خرید محصول از طریق وب سایت و تکمیل چرخه خرید می توانند از امکان نصب در محل مورد نظر استفاده کنند.
مدیرعامل هایپر تایر در مورد تعرفه های استفاده از هایپر تایر نیز گفت: همه مبالغ از پیش تعیین شده و مجموعه قیمت تایر ، هزینه حمل و نصب تعرفه ثابتی است که با توجه به هزینه های مرسوم در بازار کمتر از هزینه های اخذ شده در بازار است وخریدار با ورود به وب سایت و خرید از همان ابتدا می تواند تمام تعرفه ها را ببینند .
فرقدین تاکید کرد:در کمتر از سه ساعت در هر جای تهران می توان تایر خریداری شده را دریافت کرد و البته با خرید چهار حلقه امکان دریافت رایگان را نیز دارید.
فرقدین همچنین از برنامه این شرکت برای امکان برقراری امداد موتوری در آینده خبر داد و گفت:هایپر تایر امکان حضور در بخش امداد خودرو را ندارد و هدف اول ما پوشش تهران بزرگ با توجه به خدمات ارائه شده در وب سایت است.
به گفته وی ، واحدهای نصب هایپر مجهز به همه امکانات مختلف لازم برای تعویض تایر هستند.
مدیرعامل هایپر تایر همچنین در مورد عرضه تایرهای خارجی نیز تاکید کرد: با توجه به این که واردات تایر توسط شرکتهای مشخص انجام میشود و ما از واردکنندگان و تولید کنندگان کشور خریداری میکنیم راسا وارد بخش واردات تایر نشدیم و در حال حاضر از تایرهای اورجینال که در سبد تایر های وب سایت است (که البته امیدواریم این سبد توسعه یابد) استفاده می کنیم.
فرقدین با اشاره به اینکه تنها تایرهایی وارد این سایت میشود که کیفیت قابل دفاع داشته باشد ، زمان خرید تا نصب را در بازه زمانی ۶تا٩ساعت خواند و تاکید کرد: بازه زمانی در وب سایت کنترل شده است و خریدار زمان دریافت و نصب را تعیین میکند .
مدیرعامل هایپر تایر در خصوص وضعیت تایرهای فرسوده نیز گفت:انهدام تایرهای فرسوده با انتخاب خود مشتریان انجام خواهد شد اگر خریداران تایر نو تمایلی به نگهداری تایر فرسوده خود نداشته باشد امکان انتقال تایر فرسوده هست و با انتقال این تایرها به انبار برای بازیافت و دپو این تایرها اقدام میکنیم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید