حمله فولكس واگن به بازار خودروهاي الكتريكي

فولکس واگن پیش بینی می کند که در 2025 بین دو تا سه میلیون خودروی الکتریکی خواهد فروخت که 20 تا 25 درصد کل فروش آن زمان را شامل می شود.
حمله فولكس واگن به بازار خودروهاي الكتريكي
 
به گزارش صنعت نويس، ماتيوس مولر مديرعامل فولكس واگن گفت: گروه فولکس واگن در حال تثبیت برنامه های گسترش و سرمایه گذاری است که قبلا در مورد آمریکای شمالی و چین اعلام کرده است. در همین راستا، گروه بدنبال این است که تا تکانی به قسمت اقتصادی هم بدهد که شامل قیمت گذاری جذاب با محصولاتی با قیمت¬هایی حداقلی است بخصوص آن هایی که مربوط به آسیاست که با همکاری شرکای منطقه ای صورت خواهد گرفت و گفتگوها در این زمینه  پیشرفت زیادی داشته است.
 
رانندگی خودکار و هوش مصنوعی 
وي افزود: سطح فراتری از تغییر فعالیت اصلی شرکت، ایجاد و پیشرفت توانایی و شایستگی های جدید است. در نتیجه شرکت بدنبال این است که به طور مستقل منابع مورد نیاز برای زمینه های بیشتری از رانندگی خودکار و هوش مصنوعی را فراهم کند. شرکت بدنبال راه اندازی یک سیستم خودکار رانندگی(SDS) تولید داخل تا نهایت این دهه است.
با توجه به دستاوردهای پرسرعت خودروهای الکتریکی در زمینه بدست گرفتن سهم بزرگی از بازار و فروش در سال های پیش رو، گروه فولکس واگن در پی توسعه فناوری باتری به عنوان یک مزیت و ابزار شایستگی و توانایی جدید است که موضوع درآمد بالقوه از این مسیر تحت مطالعه دقیق قرار خواهد گرفت.
 

افزودن نظر جدید