تهران امشب زیر صفر می‌رود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از غالب شدن جو پایدار در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: از سه شنبه شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه خواهند بود.
تهران امشب زیر صفر می‌رود

به گزارش صنعت نویس احد وظیفه در گفتگو با مهر، با اشاره به تحلیل آخرین داده ها و مدلهای هواشناسی افزود: امروز در غرب کشور بارش برف و باران، در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب، بارش باران پاره‌ای نقاط رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف، و بارش پراکنده در بخش‌هایی از شمال غرب، به تدریج برخی نقاط مرکز و ارتفاعات البرز مرکزی و از اواخر وقت بارش پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه ۲۷ دی، بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط مرکز، شرق و جنوب رخ خواهد داد و از بعدازظهر به تدریج از میزان ابرناکی و بارش در این نواحی نیز کاسته شده و سامانه فوق از اواخر وقت از مرزهای شرقی خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ دی، در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه خواهد بود ادامه داد: همچنین روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای تهران برای فردا به 9 و منفی یک درجه می رسد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید