ترویج برندهای چینی در مهندسی و صنعت

نمایشگاه ظرفیت های تولید و مهندسی و فناوری چین زیر نظر دفتر وزارت بازرگانی و توسعه تجارت خارجی به منظور در ترویج برندهای چینی در بخش مهندسی در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.
ترویج برندهای چینی در مهندسی و صنعت

به گزارش صنعت نویس، این نمایشگاه با حضور سفیر کشور چین در ایران جناب وانگ پانگ، وابسته اقتصادی مقیم در ایران وو پی مین و مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت و معدن تجارت برگزار شد.

وو پی مین نماینده دفتر وزارت اقتصاد و توسعه بازرگانی چین در سخنرانی خود به تاریخچه هزار ساله دو کشور ایران و چین و فرهنگ غنی دو کشور اشاره کرد و گفت: در دوران باستان «راه ابریشم» باعث و شاهد گسترش روابط هزار ساله میان دو کشور و ایجاد رابطه دوستانه دیرینه بین ایران و چین شده است.

وی افزود: ریس جمهور چین، شی جینگ پینگ در سفر خود به ایران در سال۲۰۱۶ به دوستی سنتی و تثبیت شده تاکید داشت و افزایش پیوسته همه جانبه همکاری ها را مورد تاکید قرار داد؛این موضوع روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را وارد سطح جدیدی کرده است.

وو پی مین عنوان کرد: به عنوان مقام رسمی وزارت اقتصاد و گسترش تجارت، امیدواریم با دوستان ایرانیمان زمینه همکاری و تبادل متقابل ایجاد کنیم و برآنیم با تلاش برای افزایش روابط همکاری دو کشور از سال ۲۰۱۴ برای افزایش آگاهی از نام تجاری چین در بازارهای جهانی، وزارت بازرگانی و توسعه تجارت بیش از ۲۰ همایش در جهت ترویج برندهای چینی در غالب نمایش برندها، سازماندهی تبلیغ برندها، مشاغل کسب و کار، انجمن ها و به دیگر روش ها صورت گیرد. همچنین برای تعامل شرکت های چینی و خارجی زمینه های مذاکرات تجاری ایجاد کرده است.

منبع:خبرآنلاین

افزودن نظر جدید