ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا،‌درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور، گفت:‌ در حال حاضر مداخلات جوی در جاده‌های کشور مشاهده نمی شود و ترافیک هم در محورهای مواصلاتی روان است.

وی افزود: البته در آزاد راه کرج-تهران، در محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است و در سایر محورهای ترافیک روان است.

رحمانی همچنین اظهار کرد: محدودیت ترددی را هم برای دو محور کرج-چالوس و محور هراز پیش‌بینی کردیم که در محور کرج-چالوس تردد وسایل نقلیه از ساعت دو بعد از ظهر جمعه، 19 خرداد ماه تا یک بامداد روز شنبه، 20 خرداد ماه 96،‌ از سمت کرج به سمت چالوس ممنوع است. همچنین ساعت 17:00 این روز تا یک بامداد شنبه تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آّد به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در عین حال از ساعت 16:00 امروز تا 24 بامداد روز جمعه، تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به آبسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 تا 24 بامداد همان روز از آبسک به رودهن به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی، از ساعت 12 تا 24 بامداد روز جمعه، از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است. همینطور تردد انواع تریلر و کامیون در محور کرج-چالوس ممنوعیت دارد. تردد کلیه کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی، از ساعت 8 صبح تا 24 بامداد روز پنجشنبه و جمعه از محور هراز هم ممنوع است.

وی همچنین گفت: تردد موتورسیکلت هم از ساعت 12 روز چهارشنبه 17 خرداد تا 6 صبح روز شنبه، در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران-سمنان-مشهد و برعکس ممنوع است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید