بورس سقوط کرد!

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و نهمین روز آذر ماه سال جاری با 82 واحد کاهش به پله 95 هزار و 508 واحدی سقوط کرد.
بورس سقوط کرد!

به گزارش صنعت نویس، در معاملات امروز تعداد یک و 552 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 733 میلیون 416 هزار ریال در بیش از 75 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
بر این اساس شاخص قیمت (هم‌وزن) 3 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 4 واحد، شاخص آزاد شناوربا 24 واحد رشد و شاخص بازار اول با 28 واحد، شاخص بازار دوم با 330 واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با 26 واحد کاهش همراه بودند.
نماد‌های پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو،بانک ملت، سایپا، س.نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی چادرملو با روند منفی و نماد فولاد مبارکه اصفهان تنها نماد مثبت معاملات بازار امروز بوده است.

معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 4 واحدی به پله 1081 واحدی صعود کرد.
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 387 هزار و 110 سهم اوراق بهادار به ارزش 4 میلیارد و 614 میلیون و 352 هزار ریال در بیش از 39 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
در معاملات بازار فرابورس نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، ، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با روند مثبت و نمادهای آتیه داده پرداز، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گروه صنایع کاغذ پارس و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با روند مثبت و تولید و صادرات ریشمک بدون تغییر به کار خود پایان دادند.

منبع:میزان

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید