بلندپروازی های آقای مدیرعامل

11 سال است که مدیریت موفقی بر این شرکت چند ملیتی داشته و با شناسایی خوب بازارهای منطقه توانسته خود را در زمره مدیران موفق صنعت خودرو عرضه کند. القاب هم در این زمینه کم ندارد.
بلندپروازی های آقای مدیرعامل
به گزارش خبرنگار صنعت نویس، علاوه بر سرمایه گذاری قابل توجه در خصوص خودروهای برقی و البته خودران، حال به سراغ میتوبیشی رفته است.
نیسان با 2.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری، 34 درصد سهام میتسوبیشی موتورز را به دست گرفت. اکنون این اتحاد سه گانه از طریق شراکت در امور مهندسی، تولید و سایر زمینه ها فرصت های بیشتری را برای او فراهم می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کند. این یک چالش پیچیده مدیریتی است و سرمایه گذاران با خود می گویند که آیا جز وی کس دیگری هم می توانست امور را سر و سامان دهد یا نه؟  در سال گذشته مجموع فروش ترکیبی نیسان و رنو 8.5 میلیون خودرو بوده است که باید یک میلیون فروش میتسوبیشی را نیز به آن افزود. به گزارش صنعت نویس، به این ترتیب مجموع فروش شرکت های تحت مدیریت وی بالغ بر 10 میلیون خودرو در سال می شود. به این ترتیب این مجموعه پس از تویوتا، فولکس واگن و جنرال موتورز چهارمین خودروساز بزرگ جهان شمرده می شود.
به نظر می رسد اتحاد رنو ـ نیسان، چالش تقلب های مطرح شده در اروپا نیز پشت سر گذاشته است.
 کارلوس گون معتقد است که چشم انداز مقابل ما البته با توجه به تصميماتي كه روي كنترل دي اكسید كربن گرفته شده است رو به بهبود است.
 

افزودن نظر جدید