برخورد جدی پلیس با بدحجابی ها در جاده چالوس

پلیس اعلام کرد با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ویژه‌ای برای کنترل آسیب ها و بدحجابی های جاده کرج - چالوس در روزهای آتی اجرا خواهد شد.
برخورد جدی پلیس با بدحجابی ها در جاده چالوس

بر این اساس، با هر گونه مصادیق چهره آرایی، چهره پردازی، گریم (سنگین و سبک)، طراحی صحنه و لباس و همچنین جلوه های ویژه، برخورد لازم صورت خواهد گرفت. در اطلاعیه پلیس آمده که بهانه هایی مانند "هوا گرم شده" و "خودرو شخصی حریم خصوصی است" و "ما به هم محرم هستیم"، پذیرفته نبوده و این مسائل نمی تواند مانع خدمت رسانی به مسافران عزیز شود.
در پی این اطلاعیه اما موجی از شادی و شعف که قرار بود جاده چالوس حد فاصل کرج تا مرزن آباد را فرا بگیرد، فرا نگرفت. در ادامه اطلاعیه پلیس آمده که، مسافران جاده چالوس بهتر است جهت تردد بهتر، جعبه پوشاک اولیه شامل شال یا روسری، جوراب (ترجیحا پارازین نباشد)، مانتو بلند (حتما دکمه دار باشد)، دو جفت کفش (تا حد امکان بدون پاشنه) و همچنین استون جهت پاک کردن لاک، دستمال مرطوب بابت بازگشت چهره ها به تنظیمات اولیه به همراه داشته باشند.
پلیس البته اعلام کرده جهت سرعت بخشیدن به تردد مسافران، چند پایگاه سیار جهت عرضه جعبه پوشاک اولیه در طول مسیر تعبیه شده که به طور رایگان خدمت رسانی خواهند کرد. طبق اعلام پلیس، در پایگاه های موردنظر، چند مدل به عنوان نمونه تعبیه شده که مسافران می بایست چهره و ظاهر خود را تا حد امکان مشابه با آنها تنظیم کنند. طبق اطلاعیه منتشره، این خدمت رسانی اجباری بوده و در صورت عدم استفاده از آنها، مسافران عزیز، چند شبی را میهمان پلیس خواهند بود.
پلیس ضمن آرزوی سفری خوش برای هموطنان اعلام کرده که محدودیت های مربوطه، تنها در حدفاصل کرج تا مرزن آباد اجرا می شود و مسوولیت چهره و ظاهر مسافران پس از طی این مسیر، بر عهده این نهاد نظامی نخواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

كار پليس اين نيست . اين كار بيسجه

احسنت به این پلیس همیشه در صحنه که میدونه داشتن پوششی مطابق با میل نیروهای انتظامی از مهمترین مطالبات مردم بوده و هموراه در راه رسیدن به این مهم تلاش مضاعف میکنه.

به به چه شود.هر کی تو این مملکت هر جور دوست دارد قانون ننوشته برای خودش اجرا می کند.مگه این مملکت قانون گذار نداره؟این کجا نوشته که با مسافران باید اینچنین رفتار بشه؟

افزودن نظر جدید