این درایو یو اس بی رایانه تان را نابود می‌کند

یک محقق امنیتی روس با نام مستعار Dark Purple یک حافظه فلاش خطرناک طراحی کرده که در صورت وصل شدن به رایانه می تواند اجزای مختلف مادربرد را نابود کند.
این درایو یو اس بی رایانه تان را نابود می‌کند

صنعت نویس: به نقل از دیلی تک، نسل جدید این حافظه فلاش که بسیار خطرناک تر است در صورت اتصال به رایانه ها به طور کامل آن را تخریب می کند. حافظه جدید می تواند تمام رایانه ها و نه فقط برخی مدل ها را تخریب کند.

این حافظه فلاش با تخلیه شارژ 220 ولتی رایانه از طریق پرت یو اس بی در عرض چند ثانیه آسیب غیرقابل جبرانی به مادربرد سیستم وارد کرده و آن را به طور کامل تخریب می کند.

اگر چه مادربردها مجهز به امکانات و اجزایی برای مقابله با افت و تغییر ناگهانی ولتاژ برق هستند، اما USB Killer 2.0 با پر و خالی کردن مکرر شارژ مادربردها و ایجاد افت ولتاژهای پشت سر هم و شدید مجالی برای مقابله و دفع خطر باقی نمی گذارد.

سازنده این حافظه فلاش خطرناک ویدئویی از تخریب کامل یک نوت بوک Lenovo ThinkPad X60 با استفاده از حافظه فلاش مذکور در عرض چند ثانیه منتشر کرده است.

علاقمندان می توانند با پرداخت 56 دلار این حافظه فلاش خطرناک را از یک شرکت هنگ کنگی خریداری کنند. با پرداخت 15.5 دلار هم علاقمندان می توانند حافظه فلاش کمکی خریداری کنند که تست عملکرد این حافظه بدون سوختن لپ تاپ ها و دیگر رایانه ها را ممکن می کند.

فارس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید