ایران خودرو پژو 207 وارد می کند؟

در شرایطی که ایران خودرو می گوید پژو 207 های ثبت نامی را تحویل مشتریان داده است، خبری از نام این خودرو در آمار تولید سال گذشته نیست.
ایران خودرو پژو 207 وارد می کند؟

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، پژو 207 آی در سال 94  و در شرایطی که ایران خودرو و پژو با یکدیگر قرارداد امضا کرده بودند، پیش فروش شد. در طرح فروشی که آن زمان از سوی ایران خودرو اعلام شد، نام پژو 207 نیز به چشم می آمد، خودرویی که پس از قطع ارتباط پژو با آبی های جاده مخصو ص، تولیدش متوقف و نامش از لیست ایران خودرویی ها خط خورد. این محصول که به عقیده برخی کارشناسان، مدل پلاس پژو 206 به شمار رفته و با 207 واقعی تفاوت دارد، در دو مدل دنده ای و اتومات به تولید می رسید، اما پس از رفتن پژو از ایران، ایران خودرویی ها نتوانستند تولید آن را ادامه بدهند.

در آن دوران مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد مدل دنده ای 207 در نیمه اول سال 95 و مدل اتومات آن نیز در نیمه دوم این سال تولید خواهد شد. با این حساب، ایرانی خودرویی ها عملا محصولی را پیش فروش کردند که  وجود خارجی نداشت و قراربود در ماه های آینده به تولید برسد. حالا نیز با وجود آنکه ایران خودرویی ها می گویند پژو 207 های ثبت نامی را تحویل مشتریان داده اند، نام این محصول در آمار تولید سال گذشته قید نشده است.

در این شرایط، پرسش اینجاست که ایران خودرو پژو 207 هایی را که مدعی تحویل آنهاست، از کجا تامین کرده است؟ آیا این شرکت اقدام به واردات پژو 207 کرده است؟ اگر این چنین نیست تولید پژو 207 در ایران خودرو از سر گرفته شده، پس چرا نام این محصول در لیست خودروهای تولیدی در سال 95 نیست؟

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید