با آغاز به کار شرکت مشترک ایکاپ

"ایران خودرو-پژو" کلید خورد

مدیران پژو و ایران‌خودرو هم اکنون در وزارت صنعت حاضر شده‌اند تا شرکت مشترک پژو و ایران خودرو رسما آغاز به‌کار کند.
"ایران خودرو-پژو" کلید خورد

مدیران پژو و ایران‌خودرو هم اکنون در وزارت صنعت حاضر شده‌اند تا شرکت مشترک پژو و ایران خودرو رسما آغاز به‌کار کند.

بر اساس این گزارش قرار است تا این دو شرکت خودروساز با سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی خط تولید برخی محصولات جدید پژو را با ساخت داخل حداقل 40 درصد آماده بهره برداری کنند.

این گزارش حاکی از آن است که محصولاتی که این دو شرکت به تولید می‌رسانند با قیمت قابتی تولید شده و 30 درصد آن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. آنگونه که ایران‌خودرو اعلام کرده، سه خودرو 208، 2008 و301 در این شرکت تولید خواهد شد.

آنگونه که سایت رسمی ایران خودرو گزارش داده، با معرفي اعضاي هيات مديره و نهائی شدن 17قرارداد فرعي در پروتكل همكاری‌های دو خودروساز، شركت مشترك ايران خودرو- پژو «ايكاپ IKAP» با حضور وزير صنعت، ‌معدن و تجارت به صورت رسمی آغاز به كار كرد.

بر اساس این گزارش با برگزاري مجمع موسسين شركت مشترك ايران خودرو و پژو – ايكاپ- صورت جلسه تشكيل اين شركت امروز به امضاي مهندس هاشم يكه زارع،‌ مديرعامل گروه صنعتی ايران خودرو و ژان كريستف كمار،‌ قائم مقام مديرعامل پژو سيتروئن رسيد تا اين شركت كار خود را به صورت رسمی آغاز كند.

با امضای اين صورت جلسه، 17 قرارداد فرعی موجود در پروتكل همكاری‌های اين دو شركت، نهايی شده و مراحل ثبت اين شركت از فردا آغاز خواهد شد.

اقدامات نهايی جهت آغاز به كار رسمي شرك مشترك ايران خودرو و پژو – ايكاپ- طی هفته های اخير به اتمام رسيده و يك هيات بلند پايه از مديران گروه پژو سيتروئن براي امضای قرارداد نهائی به ايران سفر كرده‌اند.

كليات دور جديد همكاری‌های گروه صنعتی ايران خودرو و پژو بهمن ماه گذشته در سفر رئيس جمهوری به فرانسه به امضای مديران دو شركت رسيده بود و در اين مدت اقدامات لازم برای اجرائی شدن اين توافق انجام شده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید