پیغام خطا

  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.

استمهال تسهیلات بانکی مشکل صنعتگران را حل نمی کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: استمهال بدهی‌های بانکی واحدهای تولیدی دردی از ما دوا نمی‌کند بنابراین باید با اعلام دو سال تنفس برای این واحدها شرایطی فراهم آورد تا احیا شوند.

صنعت نویس: حسین سلاح ورزی روز یکشنبه در کمیسیون صنعت و معدن اتاق خرم آباد با تاکید بر اینکه این مجموعه پیگیر مسائل و مشکلات بخش صنعت و تولید استان است، اظهار داشت: باوجود تمام مشکلات موجود، اتاق لرستان به عنوان پارلمان بخش خصوصی همواره در راستای رفع مشکلات در سطوح استانی و ملی بوده است.
وی افزود: با وجود تلاش‌های صادقانه‌ای که در حال انجام است، مشکل چندانی از تولید و صنعت استان و به تبع کشور برطرف نشد و آنچه صورت گرفته باعث حرکت و تغییر چشمگیری نشده است.
سلاح‌ورزی تصریح کرد: یکی از تغییرات صورت‌گرفته اعطای تسهیلات بانکی با سهولت بیشتر است که در گذشته امکان‌پذیر نبود.
وی با تاکید بر اینکه باید تحلیل‌ها و استنتاج‌های آماری اتاق در خصوص موضوعات گوناگون مرتبط، قابل اتکا و اعتنا باشد، عنوان کرد: انتظار می رود اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق همواره با تحلیل واقعی و منطقی وضعیت، شناخت مناسبی از شرایط داشته باشند تا با پشتوانه‌ آن نیازها و خواسته‌های خود را به صورت تخصصی دنبال کنند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد همچنین به مشکلات حوزه صدور کارت بازرگانی نیز اشاره کرد و گفت: این مسائل نه از جانب اتاق بلکه مصوبه‌ هیات وزیران است.
سلاح ورزی افزود: در قانون، ضمانت کافی برای تضمین وصول مالیات وجود دارد و لحاظ این مساله در فرایند صدور کارت تاثیر منفی قابل توجهی در فضای کسب و کار و آمارهای بین‌المللی مرتبط با آن دارد که نباید از آن‌ها غافل شد.
وی همچنین اضافه کرد: بخش معدن استان نیز به اندازه تاثیری که در اقتصاد و اشتغال استان داشته مورد توجه قرار نگرفته است.

ایرنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید