صحبت های تند احمدی نژاد در ورامین؛

احمدی نژاد: خاک بر سر سیاستمداری که از راه دور دستور می دهد

برخی ها در این کشور موقتی هستند، یعنی مدتی مسئولیتی را بر عهده می گیرند و پس از اینکه مسئولیت آنان به پایان رسید، در بین مردم عنوان می کنند که انقلاب تمام شده است. اما سخت در اشتباه هستند.
احمدی نژاد: خاک بر سر سیاستمداری که از راه دور دستور می دهد
به گزارش صنعت نویس، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:هر زمان که ایران از دشمن غفلت کرد، ضربه محکمی را خورد و اکنون نیز برخی از سیاستمداران به دشمن اعتماد می کنند.

محمود احمدی نژاد شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای عملیات خیبر و در جمع مردم ولایتمدار ورامین در گلزار شهدای سید فتح الله این شهرستان با تجلیل از نقش مردم این خطه در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنده دست خانواده معظم شهدای این خطه و مردم دیار ۱۵ خردادرا می بوسم و به آنان افتخار می کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از رشادت های مردم این خطه افزود: مردم ورامین مانند شهابی در آسمان ایران می درخشند و این شهر با وجود هزاران جانباز و ایثارگر، نورانی است.

وی با اشاره به جایگاه منطقه ورامین در میان شهرهای استان تهران ادامه داد: ورامین باعث آبادانی استان تهران شده و بنده به خاطر حضور در این شهر افتخار می کنم.

رییس جمهور دولت نهم و دهم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت شناخت انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب هنوز برای مردم ناشناخته است.

وی بیان داشت: برخی ها در این کشور موقتی هستند، یعنی مدتی مسئولیتی را بر عهده می گیرند و پس از اینکه مسئولیت آنان به پایان رسید، در بین مردم عنوان می کنند که انقلاب تمام شده است. اما سخت در اشتباه هستند.

احمدی نژاد یادآور شد: انقلاب یعنی اینکه ما در فقر نباشیم و اگر مسئولین وعده می دهندکه تحریم ها را از بین ببرنند، واقعا به آن عمل کند.

وی با اشاره به برکات تحقق وعده های داده شده از سوی مسئولان، بیان داشت: وقتی مسئولی به وعده خود عمل کند، در میان مردم به چهره ای انقلابی و خدایی تبدیل می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با انتقاد از سیاستمدارانی که از راه دور دستور می دهند، تأکید کرد: خاک بر سر آن سیاستمدار که فقط از راه دور دستور می دهد و انگار نه انگار که مردمی نیز وجود دارند.

وی در ادامه به مسأله برجام اشاره و یادآور شد: اگر دشمنان ما فکر می کنند که با مسأله برجام می توانند بر مردم ایران غلبه کنند، کور خوانده اند.

احمدی نژاد تأکید کرد: حکومت امام خمینی(ره)، حکومت خلیفه الله است و این حکومت، اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد و دشمنان اسلام را به حسودی وا می دارد.

وی با اشاره به اهمیت الهی بودن این حکومت و ضرورت حفظ و حراست از آن گفت: اینکه حکومت منشأ الهی دارد، بسیار بااهمیت است و باید آن را با تمام توان و ظرفیت حفظ کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: هر زمان که ایران از دشمن غفلت کرد، ضربه محکمی را خورد و اکنون نیز برخی از سیاستمداران به دشمن اعتماد می کنند.

احمدی نژاد متذکر شد: مقام معظم رهبری، ۳۷ سال است که می گوید دشمن همیشه علیه ایران صحبت می کند و شهدای ما رفتند تا ایران پاینده باشد و امروز نیز شعار همه ما این است که انقلاب ایران همان عاشورا و کربلا است.

وی افزود: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است و تا برچیدن ظلم و ستم از تمام دنیا این انقلاب ادامه دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران دشمن دارد، خاطر نشان کرد: افرادی این صحبت‌ها را افراطی‌گری و تندروی می‌دانند، که اگر این را به‌عنوان افراطی‌گری قبول کنیم نعوذبالله باید بگوییم خدا نخستین افراطی‌گر است؛ زیرا خداوند متعال زمانی که گفت به انسان سجده کنید همه قبول کردند به جز شیطان که استکبار و تکبر کرد و خودش را برتر دانست که آن زمان خدا او را رجیم خواند.

وی ادامه داد: خداوند می‌گوید مگر من از شما عهد نگرفته‌ام که شیطان را پیروی نکنید و این دشمن قطعی و آشکار شما است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که شیطان نمی‌خواهد بگذارد انسان‌ها در درون خودشان تکامل پیدا کند، گفت: انسان‌ها به‌صورت فطری خداجو هستند ولی شیطان بسیار ظریف کس دیگری را به جای خدا قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: نخستین کاری که شیطان می‌کند این است که به ما می‌باوراند که اصلاً دشمن ما نیست و بعد از آن نیز شروع به آدرس انحرافی دادن، می‌کند و تا بی‌انتها می‌برد زیرا مسیر گمراهی همانند مسیر کمال انتها ندارد.

 
 
 
 
 

 

افزودن نظر جدید