قدردانی از تصویب طرح احداث جاده رابر- کرمان

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه از مصوب شدن طرح احداث جاده رابر-کرمان به طول 40 کیلومتر با حمایت دکتر غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس خبر داد.

صنعت نویس: به گزارش مس پرس به نقل از دفتر نمایندگی مردم بافت، رابر و ارزوئیه، صمدالله محمدی همچنین در این دیدار از اقدامات ارزشمند و بی‌نظیر دکتر سعدمحمدی در سال جهش تولید و ثبت رکورد در حوزه تولید و فروش که عمل به فرمایش مقام معظم رهبری است قدردانی کرد.
نماینده بافت و رابر و ارزوئیه با اشاره به نظر مساعد دکتر سعد محمدی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی شرکت مس درزمینه پرداخت وام‌های کم‌بهره به کارآفرینان ویژه اشتغال‌زایی، توسعه کسب‌وکار و برگزاری اردوهای جهادی پزشکی و درمانی در مناطق کم برخوردار استان، از برگزاری این طرح‌ها و اردوهای جهادی توسط شرکت مس در مناطق کم برخوردار بافت، رابر و ارزوئیه در آینده نزدیک خبر داد.
محمدی به یکی دیگر از برنامه‌های خوب شرکت مس در توسعه اکتشافات در حوزه انتخابیه اشاره کرد و خواستار توسعه معادن بندر هنزا، سرمشک و سیاه کوه با هدف اشتغال‌زایی جوانان جویای کار شد.
نماینده مردم بافت همچنین از همسان‌سازی بیمه کارکنان شاغل و بازنشسته تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی شرکت مس و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این صنعت بزرگ قدردانی کرد و این اقدام مهم شرکت مس را که با حمایت دکتر سعدمحمدی به انجام رسیده است را گام بزرگی در افزایش رفاه کارکنان بازنشسته شرکت مس عنوان کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید