طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان چقدر واقعیت دارد؟

جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان به خبر داغ این روزها تبدیل شده است. این دو که زمان زیادی از ازدواج شان و حواشی پیرامون آن نگذشته است دوباره حاشیه ساز شده اند.

ازدواج و طلاق سلبریتی‌ها همیشه بحثی جذاب و جنجالی برای مردم عادی بوده است. با رونق شبکه‌های اجتماعی اخبار زندگی خصوصی افراد مشهور مورد توجه زیادی قرار گرفته است. هر چند که این توجه ممکن است به مذاق برخی از ستاره‌ها مانند رامبد جوان خوش نیاید. وی که خبر جدایی‌اش از سحر دولتشاهی و ازدواجش با نگار جواهریان به یکی از مباحث جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد‏ دوباره زندگی خصوصی اش به خبر اول برخی رسانه تبدیل شده است. آیا رامبد جوان از نگار جواهریان جدا شده است؟ زمزمه‌ای که این روز‌ها در محافل خصوصی و فضای مجازی شنیده می‌شود این است که رامبد جوان و نگار جواهریان از یکدیگر جدا شده‌اند. شایعه جدایی نگار و رامبد از کجا آب می‌خورد برخی از کسانی که هنرمندان را در امکان عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با نگار جواهریان رویت نشده است و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده از هم منفصل شده‌اند.

گرچه برخی دیگر معتقدند که ازدواجشان همچنان پربرجاست و آن‌ها برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرسازی دامن آن‌ها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند. آیا رامبد جوان از نگار جواهریان جدا شده است؟ استدلال دیگری که برخی برای عدم توافق نگار جواهریان و رامبد جوان بر سر زندگی مشترک مطرح می‌کنند‏ افت سری جدید برنامه خندوانه است. بله درست خوانده اید. افت سری جدید خندوانه را بعضی از هموطنان مهر تاییدی بر شایعه جدایی این زوج سرشناس می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که رامبد جوان این روز‌ها سرحال و پرانرژی نیست و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت کارش در برنامه خندوانه شده است.

فرادید

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید