مدیر فروش ایران خودرو تغییر کرد

در روزهایی که عدم تحویل خودروهای ثبت نامی، اعتراض دنباله دار مشتریان را به دنبال داشته، مدیر فروش ایران خودرو تغییر کرد.
مدیر فروش ایران خودرو تغییر کرد

به گزارش صنعت نویس، طبق اخبار رسیده، حمید درجی مدیر فروش ایران خودرو پس از تنش های یکی دو هفته گذشته در معاونت فروش و بازاریابی این شرکت، از سمت خود استعفا کرده است. بر این اساس، علیرضا اسکویی جایگزین وی در بخش فروش معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو شده است. این جا به جایی در شرایطی است که طی چند روز گذشته برخی ثبت نام کندگان محصولات ایران خودرو با تجمع در مقابل دفتر فروش این شرکت، خواستار تعیین تکلیف و دریافت خودروهای ثبت نامی خود شدند.

خودروسازان منتظرند تا قیمت جدید محصولات شان توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار، تعیین و ابلاغ شود و آنگاه نسبت به تحویل ثبت نامی ها اقدام کنند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

این مدیر در برابر بی عدالتی های معاون فروش ایران خودرو اسعفا داد وطاقت بی رحمی های این شرکت در برابر مردم را نداشت . پاکترین مدیر بود اما نتوانست با این ناپاکان کار کند

شما خیلی غلط وردین گندتریک مدیر و عوضی این بود

من موندم چرا این افراد کوتوله پشت این میزهای بزرگ نشسته اند تمام مدیریت فروش ایران خودرو در حد مدیریت فروش چنین شرکتی نیستند. به خدا سرمایه های کشور وااقعا دست چنین مدیرانی مدیریت می شود.

سلام . ابوذر علوی . خراسان جنوبی . بنده ایشان را کاملا می شناسم و یقین دارم اگر عدالتی در کار بود هرگز استعفا نمیکردند . ایشان بسیار عادل و با وجدان هستند . و الا پست مدیریت فروش پستی بسیار عالی است و منافع بسیاری دارد . پس ترجیح دادند حماقت دوستان به پایان ایشان نوشته نشود . قطعا در برابر دستورات مقاومت کردند و تمایلی به اجرای دستوراتی که مردم را ضعیف میکند نداشتند .

عاقبت به خیر شدند

افزودن نظر جدید