شناسایی عوامل پخش تصاویر آزاده نامداری در سوئیس

یک گروه مستندساز ادعا کرده است که افرادی که تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری را منتشر کردند وابسته به صهیونیسم فارسی زبان هستند.

یک گروه مستندساز اصولگرا علام کرده است که به زودی ارتباط میان صهیونیسم فارسی زبان و پخش تصاویر بی حجاب آزاده نامداری را افشا خواهد کرد.

این رسانه از دام پهن شده توسط یک گروه چهار نفره سخن گفته است. این رسانه ادعا کرده است که یک تیم عملیاتی چهارنفره وظیفه انجام این ماموریت را داشتند.

سردسته این گروه فردی به نام مجید که وابسته به صهیونیسم فارسی زبان است.

رکنا

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

دادش بی خیال شو خداوکیلی.چرا به زور میخوای یه نفرو تبرئه کنی.این خانم اشتباه کرد همه هم میدونن.صهیونیست که نرفت چادر از سرش بکشه که.این خودش زمینه بی حجابیو داشت فکرم نمیکرد اینجوری لو بره.شمام هم گردن اینو اون ننداز.این خانم با ظاهر سازی تو ایران زندگی میکرد.اینم نتیجه 2 روی این ادم بود. اینو بدونید هیچ کس این حرفهای شما رو راجع به کار این خانوم قبول نمیکنه.خیلی خبرتون خنده دار بود.من برم یکم بخندم,نه گریه کنم به حال خودم که این همه بلانسبت مردم همرو احمق فرض میکنید.

افرین .واقعن کسی چادر ش رو از سرش نکشیده که .فقط الان از نون خوردن افتاده

اسم منم مجيده

لطفا این گروه اصولگرا درمورد تصاویر لو رفته خانم مینو خالقی هم ارتباط صهیونیسم فارسی زبان را افشاء کنند.!!!!!!!

آها پس این خانم هیچ اشتباهی نکرده و مشکل از کسیه که تصاویرش رو پخش کرده! یعنی آدم تا زمانی که لو نره مجازه هر کاری بکنه. دست شما درد نکنه خیال هممون رو راحت کردید. حالا دیگه از صداقت خانم نامداری مطمئن شدم

دستشون درد نکنه که ما رو آکاه کردن .

خبرتون خیلی چرت بود داداچ

اقا خودتون رو مسخره کنید جیگر! خودتونید........مردم بیش از شماها میفهمندد یادتون باشه

اينکه ايشون بي حجاب بوده چه ربطي به ناشر داره مشکل مردم بي صداقتي ايشون بوده. لو رفتن ناشر هم فقط درخواست خود خانم هست.

آیا عوامل صهیونیستی چادر و حجاب ازاده نامداری را برداشتند ؟؟؟؟؟ من خودم مقید به حجاب هستم اما اینکه سعی می کنید این خانم را به این شکل تطهیر کنید بسیار زشت است . لطفا به شعور مردم توهین نکنید . حتی یک بچه هم این استدلال را قبول نمی کند .

مدیونید یه وقت فکرکنید میخوان دوباره به اجرا برش گردوننا حالا برفرضم عکسش و صهیونیستا منتشر کردن چادری که میذاشت تو سوییس تا مردم و فریب بده رو هم صهیونیستها از سرش برداشتن مشروبم صهیونیستا به خوردش دادن اگه شوهرش آقازاده نبودم اینجوری تطهیرش میکردید ؟!

افزودن نظر جدید